Mijn favoriete stad met CityMarble *

Zoals sommigen misschien wel weten, woonde ik vorig jaar drie maanden in Berlijn voor mijn buitenlandse stage. Sindsdien heeft de stad een speciale plaats in mijn hart en sta ik al te popelen om er nog eens heen te gaan. Toen CaseCompany me vroeg of ik hun nieuwste concept wou reviewen, ging ik meteen akkoord!

CCFront

Nieuwste concept? Ja, Casecompany lanceert CityMarble. Een nieuwe en originele manier om je eigen smartphone of laptop hoesje te ontwerpen. Aan de hand van een plattegrond, zoals bij Google maps, kan je een eigen patroon creëren dat je op een case kan laten printen. Jullie kunnen al raden voor welke stad ik koos zeker?

Naast een plattegrond kun je trouwens nog tekst en leuke emoji’s toevoegen om je hoesje nog unieker te maken, maar ik koos ervoor om het ‘basic’ te houden. Het ontwerpen is easy peasy en ik had mijn eigen Berlin hoesje in no time in mijn brievenbus.

CC2

Heb jij ook een stad die je hart veroverd heeft?

 

 

* Deze post komt voort uit een samenwerking, dit wil niet zeggen dat ik een andere mening heb.

Een gedachte over “Mijn favoriete stad met CityMarble *

Geef een reactie

