Walking on sunshine*

Hey allemaal! Zo te zien is de lente echt in het land. Tijd voor mij om even vanachter die saaie bureau te kruipen en wat meer tijd buiten door te brengen. De afgelopen dagen heb ik echt genoten van het mooie lenteweer. Ik trok daarvoor mijn nieuwste paar schoenen aan!

BENT0

 

Zoals je kan zien, combineerde ik dezelfde outfit met 2 paar schoenen. Het eerste paar zijn lichtgouden veterschoenen van Bent. Als je me kent, weet je dat ik wel hou van een glittertje hier en daar. Deze schoenen hebben een toffe metallic look zonder “over the top” te zijn en geven mijn outfit een iets meer geklede uitstraling. Ook de plateauzool is voor mij absoluut een must, dat loopt zo makkelijk!BENT1

BENT3

BENT4

Het tweede paar schoenen is er natuurlijk wéér eentje met glans. Hier zijn de glitters iets opzichtiger. Ik koos namelijk voor blauwe glitter espadrilles. Espadrilles zijn eigenlijk supertoffe slofjes, maar door de vlakke zool kan ik er helaas niet lang op rondlopen. Maar toen ik dit paar zag bij Bent, was ik toch meteen verkocht. Hoewel het nog steeds slofjes zijn, maken de glitters het toch iets “fancier” en ook dit paar heeft een plateauzool. Mijn voetjes zijn me weer dankbaar! Dit paar is van Vidorreta, maar ook Tamaris heeft er leuke in zijn assortiment (net als veterschoenen trouwens).

BENT2

BENT5

BENT0

Online shoppen is eigenlijk elke keer een gokje wagen. Je bent nooit zeker of de schoen wel zal passen, maar ik had geluk! Met behulp van een klein zooltje zat elk paar als gegoten! Ook over de service van Bent was ik heel tevreden, binnen de 2-3 dagen had ik de schoenen in de bus, ideaal! Heb jij al een nieuw paar lenteschoenen gescoord?

* Deze post komt uit een samenwerking, dit wil niet zeggen dat ik een andere mening heb.

6 gedachtes over “Walking on sunshine*

Geef een reactie

