Blogsale (Estee Lauder, Clinique, MaxFactor, Bourjois)

Ik doe niet vaak een miskoop maar wat foundations betreft, heb ik al een paar wilde (online) gokjes gedaan die me helaas niet zo goed bevallen zijn. Ofwel past de textuur niet bij mijn huid ofwel (en dit is meestal de grootste reden) is de kleur geen goede match. Superstom! Vandaar  verkoop ik graag mijn missertjes aan iemand waarbij deze foundations beter passen. Alle producten zijn max. 2 of 3 keer gebruikt. Ben je geïnteresseerd? Laat dan een reactie achter onderaan!

blogsale-front

Bourjois Healthy Mix Foundation | N°51 Vanille Clair/Light Vanilla

blogsale1

Prijs: €5 exclusief verzendkosten (nieuwprijs €14,99)

Info : 2x gebruikt

***

MaxFactor Face Finity 3 in 1 foundation | Light Ivory 40

blogsale2

Prijs: €5 exclusief verzendkosten (nieuwprijs €16,99)

Info: 3x gebruikt

***

Estée Lauder Double Wear All-Day Glow BB | Intensity 1.0

blogsale3

Prijs: €15 exclusief verzendkosten (nieuwprijs +- €50)

Info: 1x gebruikt

***

Clinique Superdefense CC Cream | light

blogsale4

Prijs: €8 exclusief verzendkosten (nieuwprijs €27)

Info: 2x gebruikt

10 gedachtes over “Blogsale (Estee Lauder, Clinique, MaxFactor, Bourjois)

Geef een reactie

