Marble sleeve

De marble trend is nu al even hot, maar ik kan er nog steeds niet genoeg van krijgen. Van huisdecoratie tot leuke notitieboekjes, een marble print maakt me altijd blij! Ik sprong dan ook een gat in de lucht als ik van Casecompany een laptop sleeve mocht uitkiezen, marble it was! Je kunt natuurlijk je eigen foto/ontwerp als print gebruiken, maar ik koos één van hun vele mooie ontwerpen.

case5

De dag nadien vond ik deze stevige marble hoes in mijn bus. Ik was verrast door de goede kwaliteit van de print!

case3

case4

case2

case1

Ben jij ook helemaal weg van marble of is het gewoon eens tijd voor een nieuw tof gsm hoesje of laptop sleeve? Kijk dan zeker eens bij Casecompany. Ik vind hun ontwerpen alleszins top!

Wat vind jij van de marble print?

4 gedachtes over “Marble sleeve

Geef een reactie

