Purple Rain | Yves Rocher

Wie me kent, weet dat roze en paars tot mijn favoriete kleuren behoren. Een roze winterjas staat momenteel op kop van mijn wishlist.Maar ook roze en paarse make-upjes weten steeds mijn hart te veroveren. Dat was ook het geval bij dit luxeoogschaduwpalette van Yves Rocher!

yr2

Zoals elke make-up liefhebber, heb ook ik een zwak voor mooie verpakkingen. Dit gouden doosje van Yves Rocher ziet er luxueus uit. De gouden kleur laat het ‘chic’ gehalte meteen stijgen. Is de inhoud even mooi? Jazeker, 4 prachtige paarse kleuren die vooral bruine en groene ogen, extra in de verf zetten.

yr

De pigmentatie van de oogschaduws is goed. Zelfs de lichtere kleurtjes geven genoeg kleur af. Hoewel ik voor een dagelijkse look vaker naar een matte finish grijp, kan ik de glinstertjes in deze kleuren wel appreciรซren. Zeker naar het einde van het jaar toe, mag het al eens wat meer blingbling geven, niet?

yr4

yr5

De kleuren zijn makkelijk op te bouwen. Ik koos voor een meer subtiele look en combineerde hem met mijn lippie stix ‘Lumiรจre’.

yr6

yr9

 

Een chique verpakking met een mooie รฉn kwaliteitsvolle inhoud! Voor mij is dit oogschaduwpalette een dikke yay!

 

Wat vind jij van deze roze look?

15 gedachtes over “Purple Rain | Yves Rocher

Geef een reactie

