autumn lips | 3x Colourpop

Een paar weken terug, bood het populaire Amerikaans make-upmerk Colourpop gratis verzending aan. Colourpop: Amerikaans, kwalitatief, budgetproof. Maar door die verdomde internationale shipping, betaal je je al snel blauw aan dit merk. Je begrijpt, gratis verzending,  die kans kon ik gewoon écht niet laten liggen.

cp_front

Voor een verzending naar België betaal je al snel $15. Niet min dus. Als je daarboven niet nog eens een pak douanekosten wil betalen, blijft je totaalbedrag best onder de $22. Gelukkig kwam er dus die ‘worldwide free shipping promotie’ waardoor ik er in slaagde  met Colourpop kennis te maken zonder nadien blut te zijn. Ik kocht 3 lipproducten: 1 ultra matte lip en 2 lippie stix.

 

cp2

cp3

Lippie stix: Cami (matte X) $5

De kleur Cami is een lippie stick uit het matte X gamma. Extra mat doet mij meteen denken aan goede pigmentatie, maar ook aan het uitdrogende aspect. Iets wat in de herfst en winter toch wel nadelig kan zijn. Cami is een donker paars-rode kleur met een extreem goede pigmentatie. Een gewone lipstick moet ik wel degelijk zachtjes op mijn lippen drukken, maar Cami geeft al bij de kleinste aanraking superveel kleur af. Ik moet toegeven dat ik nog nooit zo’n product gehad heb. De structuur voelt heel zacht aan, poederig zacht met een mooi mat effect. Én niet uitdrogend!

cp4

cp11

Lippie stix: Lumière (matte) 5$

De tweede lippie stick is er eentje in de kleur Lumière. Iets paarser dan de kleur Cami, hoewel je het verschil niet zo goed ziet op foto. Ook de finish is net iets anders. Waar Cami extra mat was, is Lumière ‘gewoon’ mat. Hij voelt net iets meer creamy aan, maar geeft toch nog een mat effect.

cp5

cp12

Cami versus Lumière

cp6

img_cp7

Ultra matte lip: Lumière 2 | 6$

Roze en paarse kleurtjes zijn wel mijn ding, dus ging uiteindelijk ook nog de liquid lipstick Lumière 2 in mijn mandje. Normaal gezien ben ik niet zo’n fan van vloeibare lipstick. Ze hebben vaak een uitdrogend effect, je moet ze zorgvuldiger aanbrengen dan een gewone én je hebt plots 10 keer meer lijntjes in je lippen dan zonder. Maar..opnieuw kon ik de verleiding niet weerstaan.

Lumière 2 ziet er in zijn huls veel rozer uit dan in real life. Op mijn lippen valt hij een pak donkerder en paarser uit. Een beetje uit mijn comfortzone dus, maar daarom niet lelijk. Hij droogt niet supersnel op, wat je de kans geeft om de lipstick op je gemak aan te brengen en te corrigeren. Net zoals de andere liquid lipsticks zie ik weer duizend lijntjes, maar heel uitdrogend is hij niet.

cp9

cp10

cp13

Bij al deze 3 producten kan ik zeggen dat de houdbaarheid top is! De lippie stix overleefden bij mij zelfs een lunch. Iets wat ik totaal niet had verwacht! De liquid lipstick is echt ‘long stay’. Met een gewone make-upremover is hij zelfs moeilijk te verwijderen. Best eentje op basis van olie gebruiken!

cp14

Kort samengevat: mijn eerste kennismaking met Colourpop was een schot in de roos. Budgetproof én wel degelijk topkwaliteit!

23 gedachtes over “autumn lips | 3x Colourpop

  1. Wat zijn ze mooi! ❤ De Lumière 2 vind ik trouwens heel erg knap. De prachtige kleur laat de lijntjes in het niets verdwijnen hoor, heel mooi! Had ik op de hoogte geweest van de gratis verzending had ik er zelf ook wel durven bestellen, ik hou in elk geval de kleurtjes die jij bestelde in mijn achterhoofd.

  2. Oh echt kut dat ik die geen verzendkostenactie gemist heb! Ze staan u alledrie keimooi, zeker ook de liquid (al zou ik zelf ook mijn moed bijeen moeten rapen om zo’n kleurtje te dragen) 🙂

Geef een reactie

