Pairi Daiza

Net voor het academiejaar opnieuw begon, bracht ik een bezoekje aan het populaire dierenpark ‘Pairi Daiza’. Sommigen zijn waarschijnlijk verbaasd als ik zeg dat het mijn allereerste bezoek was. Maar bon, dat was het dus echt wel. Extra vroeg op en met de trein richting Brugelette. Het werd een ontspannen dagje waar ik mijn camera dicht bij de hand hield. Het leverde een paar toffe foto’s op die ik graag met jullie deel. Enjoy!

pdfront

pd1

pd2

pd4

pd5

pd6

pd7

pd9

pd8

 

Was jij al een keertje in Pairi Daiza?

8 gedachtes over “Pairi Daiza

Geef een reactie

