save or kill tag

Een tijdje terug werd ik door Jennifer van Lipstick on a budget uitgedaagd om haar ‘save or kill’ vragen te beantwoorden. Thanks! Ik kende de tag zelf niet, maar na het lezen ervan, kriebelde het wel om deze zelf ook in te vullen. Beter laat dan nooit, en bij deze dus mijn antwoorden!

front2

(bron foto)

Zoals de meeste tags heeft ook deze een paar regels:

  • Bedank de persoon die je genomineerd heeft.
  • Beantwoord de vragen door er één van de twee te kiezen.
  • Nomineer minimaal 5 anderen voor deze tag.
  • Voeg de regels toe aan je post.
  • Bedenk ongeveer 10 nieuwe vragen voor de genomineerden.
  • Laat andere bloggers weten dat ze genomineerd zijn.

En dan nu eindelijk de antwoorden!

1. Nieuwjaar of Kerstmis?

We beginnen met een makkelijke. Absoluut Kerstmis! De kitcherige kerstmuziekjes, fonkelende lichtjes en pyjama’s/onesies met de superfoute kerstprints = fun! Ik vind de sfeer die er rond kerst hangt altijd heel leuk en een tikkeltje bijzonder. Om nog maar te zwijgen van de gezellige kerstmarktjes waar ik standaard een warme choco bestel.

Knipsel

2. Een surprise trip of toch liever een voorbereid reisje?

Eerlijk gezegd ben ik echt een controlefreak. Ik bereid alles het liefst zo goed mogelijk voor, dus ook mijn reis. Ik heb er meestal lang voor gespaard en wil er dan ook het maximale uithalen. Langs de andere kant: sinds de komst van srprs.me kriebelt het ook wel om me eens in een totaal onbekend avontuur te storten.

budapest3

3. Oogschaduw of eyeliner?

Ik mag dan wel een beautyblogger zijn, eyeliner is niet aan mij besteed. Niet alleen levert het veel gestuntel op, mijn oogvorm lijkt er naar mijn mening meteen kleiner door. Een no go dus. Oogschaduw daarentegen draag ik elke keer wanneer ik make-up op heb. Ik vind het zo leuk om met verschillende kleurtjes te experimenteren!

UD5

4. Een giftcard met een ruim budget voor kledij of eentje voor make-up?

Oeps, valt het op dat mijn interesse doorheen de jaren een beetje verschoven is? Ik heb lang geen kasten vol, maar toch ben ik op make-up vlak een klein beetje verzadigd. Ik haal er momenteel meer plezier uit, om eens een nieuwe outfit te kunnen shoppen dan de nieuwste lipstick aan mijn stash toe te voegen.

5. Douche of bad?

Don’t shoot me. Ik snap het concept van ‘zitten in water’ niet zo dus geef mij maar de douche. (Met op nummer 1 de regendouche)

img_8102

6. Een gezonde saladbowl of een vettige pita?

Dit is niet oké, maar ik kies toch voor de vettige pita. Hoe lekker is dat? Ik kan daar echt van genieten! #sorrynotsorry

7. Een week zonder Snapchat of zonder Instagram?

Weer zo’n makkelijke! Zonder Snapchat of course. Ik was tamelijk laat met het hebben van een account op Snapchat en ook nu gebruik ik het niet zo veel. Instagram daarentegen..ik durf zelf niet tellen hoeveel keer per uur ik het check. Pretty. Much. Addicted.

8. Stay-in of avondje uit?

Ik ben een echte einzelgänger. Geef mij maar een gezellig avondje thuis, een goed boek of leuke serie en een warme kop koffie of een wijntje. Geen drukte voor mij!

TAG16

9. Ergens aan het strand of in de bergen?

Hoewel ik erg kan genieten van een dagje zee (zo ontspannend!), kies ik toch voor de bergen. Ik hou van natuur en cultuur, meer dan dat ik een ‘strandligpersoon’ ben. If you know what I mean.

10. Een basic overnachting in een ver land of een luxe nacht dichterbij huis?

Ik ben absoluut geen luxedier, maar ik hou wel van een beetje comfort. Ik wil graag nog veel landen ontdekken en als dat met iets minder luxe gepaard gaat, is dat absoluut geen probleem voor me…Wanderlust boven!

may6

Ziezo! Dan geef ik graag mijn dilemma’s door aan de volgende bloggers:

 

Mijn 10 vragen voor jullie:

  1. Opgeruimd & netjes of gezellig rommelig?
  2. Een tof festival met je favoriete artiesten of een reisje naar een leuke bestemming?
  3. Films of series?
  4. Snapchat of Instagram stories?
  5. Winter is coming: koffie of thee?
  6. Ontbijt: eggs or pancakes?
  7. Tattoo of piercing?
  8. Rokje of jurkje?
  9. Comfortabele sneakers of elegante hakken?
  10. Honden- of kattenmens?

Succes!

6 gedachtes over “save or kill tag

  1. Wat een leuke tag is dit! En bedankt om mij te taggen ❤
    srprs.me lijkt mij ook zalig om een keertje te doen. En ik kijk al uit naar al die warme chocolademelk op de kerstmarkten 🙂

Geef een reactie

