Buy the damn shoes

Bijna een maand na mijn laatste blogpost (over mijn sneaker struggles), heb ik eindelijk een keuze kunnen maken welke nieuwe sneakers ik de mijne kan noemen. Ik mag dan wel een eeuwige twijfelaar zijn, de leveringstermijn zorgde er ook voor dat het zo lang duurde.Β  Maar nu heb ik dus eindelijk nieuwe sneakers. Meer nog, zelfs twee paar!

sfront

Het eerste paar dat ik bestelde waren de Adidas Stan Smith sneakers. Ik ging voor de roze variant omdat ik deze toch iets specialer vind dan de standaard groene versie. Online vond ik een budgetvriendelijke deal, dus deze gingen meteen mijn winkelmandje in. Keerzijde van de medaille: ik zou 3 weken moeten wachten aangezien deze out of stock waren. I’m a girl on a budget dus ik nam vrede met het lange wachten.

asm

asm1

asm2

 

Het tweede paar bestelde ik eigenlijk totaal onverwacht, een week geleden. Ik had eigenlijk andere witte sneakers op het oog die constant uitverkocht waren. Wanneer ik eindelijk mijn maat te pakken kreeg, besloot de eeuwige twijfelaar in mij het paar dan toch niet te kopen. Met de Stan Smiths op komst zou ik dan 2 paar witte sneakers hebben en dat was misschien iets van het goede te veel. Na een Pinterest bezoekje werd ik verliefd op de metallic grijze versie van de Nike air max thea. Impulsief als ik ben, bestelde ik deze ondanks de vrij hoge kostprijs, meteen! En geef toe, zijn ze niet prachtig?

nam

nam2

nam3

Welke zijn jouw favoriete sneakers?

10 gedachtes over “Buy the damn shoes

Geef een reactie

