Sneaker struggles: help!

Sneakers = bae ..En die liefde is met de jaren alleen maar gegroeid. Ik ben dringend op zoek naar nieuwe en dit keer naar een strak wit paar! Reden? Witte sneakers zijn absoluut een modemusthave. Ze lopen makkelijk en daarenboven zie je er nog eens helemaal fashionable uit. Wat moet een mens meer hebben? Dus ja aangezien mijn witte All Stars dringend aan vervanging toe zijn, ben ik sinds een tweetal weken op zoek naar het pérfecte paar.

Sneaker front

De eeuwige twijfelaar in mij, kan natuurlijk geen keuze maken en daarom heb ik de overlevers uit mijn twijfelproces eens op een rijtje gezet. Help jij mee kiezen?

Sneaker collage 1234

  1. Adidas Originals Superstars. Deze klassieker mag natuurlijk niet in het lijstje ontbreken. Met zijn stevige, maar niet lompe zool is hij zeker een kanshebber!
  2. Adidas Originals Stan Smith. Nog een heel populaire sneaker op dit moment. Het bekendst is waarschijnlijk de groene variant. Omdat ik het iets unieker en meer girly  wil, kies ik voor dit roze exemplaar.
  3. Nike Air Force 1. Deze staan al echt zooooo lang op mijn wishlist. Deze Air Force ziet er tijdloos en echt stevig uit. Het enige puntje waarover ik telkens weer twijfel is dat deze misschien snel iets ‘lomper’ oogt en daarom iets moeilijker te combineren valt.
  4. Adidas Attitude Revive. En tot slot de minst bekende en in mijn ogen de iets minder grove versie van de Nike Air Force. Opnieuw een stevige sneaker en iets minder mainstream dan nummer 1 en 2.

Ziezo dit waren de 4 kanshebbers. Ik ben er echt nog niet uit, maar hoop snel één van hen te verwelkomen in mijn schoenenkast. Welke is jouw favoriet?

 

Foto’s zijn van www.zalando.be

25 gedachtes over “Sneaker struggles: help!

  1. Ik zou gaan voor het vierde paar. Zoals je zegt zijn de eerste en de twee erg populair op het moment. Daarom zou ik niet meer gauw voor een van die paren gaan. Het is leuk om net wat unieker te zijn en dat is precies waarom ik voor het vierde paar zou gaan. Doordat ze niet zo bekend zijn, kan je ze ook langer blijven dragen omdat het niet een “trend” schoen is. Niemand kan over een jaar bijvoorbeeld zeggen dat je schoenen van vorig jaar zijn. Dat vind ik ook wel fijn. Succes met je keuze! Xxx

  2. Oeeh, zou zelf voor 1 of drie gaan. Nike loopt altijd heel fijn en ziet er ook leuk uit. 1 is goed te combineren, maar het nadeel is dat daar nu bijna iedereen in loopt. De andere twee vind ik ook erg leuk ! x

  3. Haha, ook al zo’n eeuwige twijfelaar! Persoonlijk vind ik de Nike’s niet mooi, ik vind die te lomp, dus die zou ik sowieso niet nemen. De andere drie paren lijken allemaal heel erg op elkaar dus wat je ook neemt, je zal er sowieso veel geniet van hebben! Roze is wel leuk en origineel, maar past misschien wel niet zo goed bij elke outfit… Ik zou dus voor 1 of 4 gaan 😉 Hoewel ik de roze qua model eigenlijk wel hzt mooist vind… Ik begin ook al te twijfelen haha! Als je veel kleuren draagt die bij roze passen is het wel oké, anders kan je misschien nog eens kijken voor dat model maar dan met zwart of een andere meer neutrale kleur? 😉

  4. Oh oh oh, ik snap precies waarom je hier tussen twijfelt. Ze zijn alle vier zo leuk! Voor mij zijn witte schoenen niet weggelegd, hoe hard ik mijn best doe, ze worden snel vies en lelijk. Momenteel heb ik zwart met witte schoenen, een hele uitdaging dus. Toch gaat het me goed af haha, maar voor jou. Moeilijk. Zelf zou ik niet zo snel voor hele populaire schoenen gaan. Apart is leuker.

  5. Lastige keuze! Ik ben zelf niet zo’n expert wat betreft sneakers (ik draag het nauwelijks), maar ik hoor van Nike altijd dat ze heerlijk lopen, dus misschien die of nummer vier? Ze wit houden lijkt mij wel heel moeilijk zeg!

  6. Ik heb zelf de eerste, maar vind de laatste ook enorm knap! Sneakers zijn zo’n statement schoen, daar mag je er wel meer van hebben (als je niet kan kiezen, koop ze allemaal haha!) (als je bankrekening dat toelaat natuurlijk!)

Geef een reactie

