School én travel proof: mijn nieuwe backpack van Duifhuizen Tassen en Koffers.

Ik was al een hele tijd opzoek naar een leuke laptoptas. Klinkt eenvoudig maar ik had nog nooit echt mijn goesting gevonden. Aangezien ik het volgende academiejaar heel wat verder zal moeten pendelen, was een rugzak met laptopvak een absolute must. Als geroepen kreeg ik een mailtje van Duifhuizen tassen en koffers en vond ik mijn ideale rugzak voor volgend jaar!

DH1_Front

Ik koos voor een zwarte Borealis van The North Face. Als je ‘t mij vraagt een heel tijdloos model waar je niets mis mee kan doen. Integendeel! De rugzak voelt heel kwaliteitsvol aan en zelfs de afwerking is tip top in orde. Zo zijn de zakjes afgewerkt met een soort van zachte fleece stof. Naast het laptopvak zijn er ook nog andere vakken voorzien waar je al je spullen in kwijt kan. Aan plaats geen gebrek! Dit aspect zorgt er trouwens voor dat ik deze rugzak ook ideaal is voor een stevige staptocht op reis. Travel proof dus!

DH3

DH2

DH4

Naast een groot laptopvak en genoeg plaats om al mijn spullen in kwijt te kunnen, was voor mij ook het ergonomische aspect belangrijk. Omdat ik vaak last heb van rugpijn was het een vereiste dat de rugzak me voldoende steun zou geven. Door de stevige straps en de verharde achterzijde is de rugzak ook op dit vlak ideaal.

DH5

DH1

Wat de webshop betreft: ik had nog nooit eerder van Duifhuizen tassen en koffers gehoord. Vreemd eigenlijk, want Duifhuizen heeft een heel uitgebreid aanbod. Je vindt er niet alleen sportieve backpacks zoals de mijne maar o.a. ook nog een andere favoriet van me: de befaamde Fjallraven Kanken! De service is btw ook een topper: ik had mijn rugzak al binnen de 2 dagen in huis. Wie dus (last minute) nog een nieuwe rugzak nodig heeft, of wie net als mij op zoek is naar een goede laptoptas/rugzak, neem eens een kijkje op de site!

DH6

*Ik heb dit product ter review ontvangen, maar dat verandert niets aan mijn mening die ik hierover geef.

 

15 gedachtes over “School én travel proof: mijn nieuwe backpack van Duifhuizen Tassen en Koffers.

  1. Ik denk dat je beter bent met je rugzak van ‘the North Face’ dan met een Fjallraven Kanken (ergonomisch gesproken). Op zich is Fjallraven wel een goed merk maar eerder voor kledij (zijnde broeken en truien), met goed bedoel ik gebruiksvriendelijk, niet per se fashion gericht. Met je rugzak van ‘the North Face’ zal je ook veel langer doen. Op vlak van stijl is ie iets minder maar veel gebruiksvriendelijker en misschien ook wat tijdlozer dan de ‘kanken’.

Geef een reactie

