Accessories | Festival sunnies

Veel te dure pintjes, blije mensen, veel te warme tenten, maar vooral steengoede muziek. Ja, de festivalzomer is al goed begonnen. Hoewel het Belgische weer heel onvoorspelbaar is, neem ik toch graag mijn zonnebril mee. Van de webshop festivalzonnebril mocht ik een superleuk exemplaar ontvangen.

Front

Hoewel de ‘marble’ trend nu al een hele tijd meegaat, ben ik hem nog steeds niet beu. Het was dan ook evident dat ikΒ  een zonnebril koos met een leuke marmeren lookalike montuur! De glazen hebben een zilveren spiegeleffect en houden goed de zon tegen.

FZ1

De zonnebrillen op de webshop zijn erg budgetproof (alle brillen kosten minder dan €15!). Goed voor de portemonnee, dat wel, maar het deed me toch wel een beetje twijfelen over de kwaliteit. Die twijfels waren helemaal niet nodig want de zonnebril voelt heel stevig aan! Ik heb andere (iets duurdere) zonnebrillen die veel minder kwaliteitsvol zijn. Een heel aangename verrassing dus!

FZ2

Ook wanneer je last minute nog een zonnebril nodig hebt, kan ik je deze webshop aanbevelen. De levering gaat supersnel.. ik had mijn marble exemplaartje al binnen de 2 dagen in de brievenbus.

FZ5

Ben je op zoek naar een leuke budgetproof zonnebril, neem dan eens een kijkje op hun site. Er zijn veel verschillende modellen dus misschien zit er wel iets voor jou tussen! Een lookalike van mijn model vind je hier.

*Ik heb dit product ter review ontvangen, maar dat verandert niets aan mijn mening die ik hierover geef.

15 gedachtes over “Accessories | Festival sunnies

Geef een reactie

