Living the Berlin Life #4

Ja mensen, mijn 3 maanden in Berlijn zitten er op. Het was een fantastisch avontuur dat ik zo zou willen overdoen. Met heimwee denk ik terug aan de mooiste stad en natuurlijk kan ik jullie mijn  laatste foto-overzichtje niet onthouden.

IMG_20160402_135938

Afgelopen dinsdag was ik uitgenodigd op de Stylight Awards. Ik voelde me vereerd dat ik op deze derde editie aanwezig mocht zijn. Ik had een superavondje met heerlijke cocktails en lekkere hapjes. Om thuis verder te genieten, kregen we ook nog een goodiebag mee.

IMG-20160629-WA0016

Stylight verdeelde verschillende awards: fashion, beauty, lifestyle en digital. Maar de leukste award vond ik die voor het Duitse stijlicoon van het jaar. Actrice Alexandra Maria Lara mocht haar eigen Barbiepop in ontvangst nemen, hoe cool is dat?!

Stylight1

ltbl8

Naast de award uitreiking waren er ook nog andere activiteiten. Zo kon je in een giga Barbiedoos gaan staan en een foto nemen (een superleuke herinnering om mee naar huis te nemen). Ik liet mijn make-up ook even bijwerken bij het standje van Mary Kay.

stylight2

stylight3

ltbl7

De Stylights Awards 2016 is een avond die me nog lang zal bijblijven, dikke merci dat ik erbij mocht zijn!

ltbl9

 

Natuurlijk deed ik ook nog andere dingen tijdens mijn laatste weekjes in Berlijn. Ik bezocht nog eens de Reichstag (2x zelfs). Wist je dat je de koepel (met supermooie uitzicht over de stad) gratis kan bezoeken? Een avondbezoek is trouwens echt een aanrader!

ltbl1

ltbl2

Ook bezocht ik nog eens de Berliner Dom (ook een heel mooi uitzichtje daar vanboven), meerdere musea en natuurlijk kon ook ‘de muur’ niet ontbreken.

ltbl4

ltbl6

ltbl3

Als afsluiter kreeg ik van mijn stagementoren nog een cadeau: een waardebon voor een superleuk sushi restaurantje. Keilief! Het restaurant was trouwens Com Á in Kreuzberg. Zeker een aanrader wanneer je in Berlijn bent!

ltbl5

Zoals ik al zei, vond ik deze buitenlandse stage een superleerrijke ervaring. Ik ben echt verliefd geworden op de Duitse hoofdstad en ik keer sowieso nog eens terug! Tschüss!

13 gedachtes over “Living the Berlin Life #4

  1. Ik was niet zo enthousiast van Berlijn door de schoolreis in het hoger maar je maakt me al veel warmer voor een (ooit komend) tweede bezoek aan de stad! Love your outfit van het event, zag er allemaal zalig uit! XO

    • Ja een vriendin uit mijn klas vond het tijdens de Berlijnreis ook maar een grauwe stad en niet wauw, maar ze heeft dan toch haar stage daar gedaan en is helemaal van gedacht veranderd 😀 Je hebt echt veel hippe buurten en toffe vintage winkeltjes (zoals ik u ken, zou da ook wel nog iets voor u zijn:) en ook zo wat hipsterkoffiebars, jeweetwel). En dankjewel, last minute samengesteld 😀

      • Oooooh, ja dat was mijn eerste beeld van Berlijn maar dat was een beetje veranderd door de schoolreis… Gelukkig ben jij er nog met de realistischere/leuke blogposts over Berlijn! Wie weet is het mijn bestemming met surprise me! Ik ben Berlijn vergeten te vermelden als eerder bezochte stad.. dus maybe is dat iets voor very soon 😀

  2. Wat een super leuke outfit draag je op die foto’s! Ik vind Berlijn prachtig, maar ik kan het me niet voorstellen om er drie maanden lang te zijn. Zo te zien heb je je wel goed vermaakt. 🙂
    Liefs

Geef een reactie

