Living the Berlin life #3

Hey iedereen! Maand 2 van de 3 zit er ook alweer bijna op. Dit gaat veel te snel jongens! Berlijn is zo’n toffe stad en wanneer de zon hier schijnt, voel ik me precies op vakantie. Ik zie er al tegenop om terug te keren naar België. Zeker wanneer ik al die nieuwsberichten zie passeren (denk maar aan die stakingen etc), just.. WHY.

IMG_20160402_135938

Maar bon, tijd voor mijn foto diary nu!

IMG_20160528_163034

Berlijn heeft veel  steegjes waar je vaak leuke graffiti art vindt. Heel populair onder de toeristen, iedereen wil wel een foto van deze leuke kunstwerken!

IMG_20160528_200441

Selfie met Juliette die net als ik ook stage loopt in Berlijn.

Processed with VSCO with f2 preset

In Berlijn vind je ook superveel vintage winkeltjes. Superleuk, maar ik heb er meestal niet het geduld voor. Je kan er echt leuke vondsten doen, maar dan moet je natuurlijk wel ‘eventjes’ zoeken. Niets voor mij hehe!

Processed with VSCO with f2 preset

Gezellige steegjes for the win!

IMG_20160508_182436

Genieten van de zon in één van de vele parken. (JA met een lange broek want ik was zo slim geen zomerkledij mee te nemen naar Berlijn, oeps. Gelukkig heb ik intussen al een goedkope short weten te scoren hehe)

 

Ziezo dit was #3 van mijn Berlijnfoto’s, dan ga ik nu snel naar buiten om nog wat van het goede weer te profiteren. Tschüss, tot de volgende!

9 gedachtes over “Living the Berlin life #3

Geef een reactie

