Living the Berlin life #2

Wooooow, wat vliegt de tijd! Ik woon nu al een dikke maand in Berlijn, binnenkort zit ik dus Γ©cht al in de helft van mijn 3 maanden hier. Ongelofelijk! Voor mijn vertrek had ik me voorgenomen om meer te gaan bloggen en toch wekelijks een Berlijn update te posten, maar eigenlijk heb ik nog niet veel achter mijn pc binnen gezeten. Berlijn is zo’n leuke stad, en er valt zoveel te ontdekken!

IMG_20160402_135938

Maar bon, het is dus nog eens tijd voor een blogupdate, lieve volgers! Waar ik in het begin alles nog wat onwennig vond, en wat moeite had met zo vaak het openbaar vervoer te nemen (inclusief vaak op de verkeerde S Bahn zitten natuurlijk πŸ˜‰ ) is dat gevoel na hier een maandje te wonen al helemaal verdwenen. De eerste weken was het aftellen wanneer ik terug naar huis kon, maar dat gevoel isΒ  he-le-maal verdwenen. Berlijn is een wijze stad en er is eigenlijk voor iedereen wat wils.

Processed with VSCO with f2 preset

Intussen heb ik wel de meest toeristische plaatsen gezien en ook al een tiental musea bezocht. Tijd dus om de plekjes van de echte locals te gaan spotten. Dat is alleszins mijn plan voor de komende weken!

Processed with VSCO with f2 preset

Schloss Charlottenburg

Afgelopen weekend (extra lang, yay) was het vooral erg chill. Superveel zon en lekker lui genieten op Tempelhof en in het Volkspark van Friedrichshain. Twee aanraders om naartoe te gaan met een groepje vrienden of lekker alleen te genieten van een goed boek en de zon.

Processed with VSCO with c1 preset

Reichstag

Processed with VSCO with f2 preset

Ik heb mijn spiegelreflexcamera niet bij dus vandaar deze crappy gsm foto’s. Ook een van de redenen waarom ik geen echte Berlijnreis blog met tips bijhou, daar horen naar mijn mening mooiere foto’s bij.Β  Maar als er specifieke dingen zijn, die je graag wil weten over Berlijn, laat gerust een reactie achter πŸ™‚ Tot de volgende!

 

7 gedachtes over “Living the Berlin life #2

  1. Misschien kan je er gewoon een soort instadiary post van maken met allemaal fotootjes van kleine fijne dingen? Heb ik met mijn laatste blogpost ook gedaan omdat ik mijn camera niet meehad en zo kon ik toch uitgebreid delen! πŸ™‚ Anyway, het is een heel leuke post en het doet me deugd te lezen dat je je er ondertussen al veel meer thuis voelt. Veel pelzier gewenst nog en ik kijk alvast uit naar wat er nog komen gaat! xo

    • Ooh dankuwel voor de lieve reactie πŸ˜€ En normaal vind ik die Diaries niet zo wijs om te lezen, maar als dat op verplaatsing is, is dat natuurlijk wel handig! Danku voor de tip πŸ˜€ xxx

Geef een reactie

