Om te hebben | 5x (lente)sneakers

Met het zonnetje van de afgelopen dagen krijg ik steeds meer zin in de lente. Daar horen natuurlijk ook aangepaste schoenen bij! Ik ben een echte sneaker liefhebber en heb daarom mijn (lente) favorieten even op een rijtje gezet.

sneakers_front

Tadaa!

Sneakers

  1. Nike Air Force 1 ’07 Premium (Zalando)
  2. Nike Internationalist Premium (Zalando)
  3. New Balance (Spartoo)
  4. Nike Internationalist (Zalando)
  5. Nike Air Force 1 ’07 White (Spartoo)

Zoals je ziet, springt er รฉรฉn merk echt uit. Ja ik moet gewoon toegeven dat ik een echte Nike fan ben! Ik vind deze 5 modellen echt stuk voor stuk supermooi, maar aangezien er een aardig prijskaartje aan deze schoenen verbonden zit, zal ik toch genoodzaakt zijn er slechts 1 paar uit te kiezen. Hmm, dat wordt moeilijk!! Welke is jullie favoriet?

16 gedachtes over “Om te hebben | 5x (lente)sneakers

  1. Oeeeh, Nike is ook echt mijn favoriet! Maar wel de Janoski’s. Vandaag heb ik hier toevallig ook over geschreven haha! Ik vind die Nike’s rechts onder wel tof. ๐Ÿ™‚

  2. hihi, ik heb ook juist mijn favoriete sneakers op de blog geplaatst. Eerst dacht ik ook aan Nikes (die nieuwe City collectie is gewoon ZO mooi!), maar omdat ik er al heb zijn het de New Balance geworden. 3 en 4 vind ik de mooisten uit jou lijstje ๐Ÿ™‚ xo

Geef een reactie

