Mijn 4 favoriete blogs van dit moment #2

Door gebrek aan inspiratie staat het bloggen weer op een laag pitje. Toch lees ik dagelijks verschillende blogs. De laatste keer dat ik mijn favoriete blogs deelde, dateert alweer van november vorig jaar. Tijd voor een update!

Front_Blog

Silkeblogs

Deze beautyblog van Silke heb ik nog niet zo lang geleden ontdekt. Hoewel blogland stikt van de beautyblogs, lees ik deze toch erg graag. Waarschijnlijk vanwege de eerlijke en duidelijke reviews. Ook is het leuk om steeds te producten ‘in real life’ te zien. Daarmee bedoel ik de foto’s die Silke maakt, waarbij ze de producten wel degelijk draagt. Bij elk product krijg je telkens een goed zicht op hoe het er aangebracht uitziet. Een aanrader!

fav_blog1

**

Jenny and her beauty mirror

De tweede blog die een plaatsje tussen mijn favorieten verdient, is de blog van Jennifer. Opnieuw een beautyblog, maar toch weer helemaal anders dan de andere die ik volg. Elke nieuwe upload van deze blog heb ik gezien en de reden daarvoor is simpel: ik hou van haar schrijfstijl! Ook vind ik haar foto’s erg leuk. Ik vind ze iets unieks hebben, een soort van persoonlijke touch. Om te weten wat ik precies bedoel, moet je maar eens een kijkje nemen op haar blog!

fav_blog2

**

Bohemian Dreams

Een van de blogs die ik al het langste volg, is die van Debby. Het begon als een reisblog (is dat nu nog steeds) maar door de jaren heen is de focus een beetje verschoven. Naast reizen vind je er nu ook mindstyle en zwangerschap updates (want ja Debby is in blijde verwachting!). Hoe leuk was de video toen ze het geslacht bekend maakte aan haar familie? Zo lief 😀 Omdat ik Debby al zo lang volg en al heel wat ‘kijkjes’ in haar leven heb kunnen nemen, kan ik alleen maar zeggen dat ik superveel bewondering voor haar heb!

fav_blog4

**

The Ginger Diaries

Natuurlijk mag een fashion blog ook niet in mijn lijstje ontbreken. Deze keer koos ik voor de blog van Nikki. Een superlief meisje met een heel naturelle uitstraling. De laatste tijd heb ik zo mijn bedenkingen bij de blogwereld (schrijf ik wel nog eens een post over) maar als je dan blogs ziet zoals deze.. dan weet je dat niet iedere blogger fake is. Mooie outfitfoto’s met een leuk inhoudelijk tekstje erbij. Meer moet dat niet zijn!

fav_blog3

**

Ziezo, dit waren mijn blogfavorieten van maart. Je kunt de blogs bezoeken door gewoon op de naam te klikken. Zo kun je de blogs én foto’s zelf eens in goede kwaliteit aanschouwen! (doen eh!) 

Ik ga natuurlijk altijd graag op zoek naar nieuwe favorieten dus laat gerust jouw (favoriete) bloglink hier achter!

(P.S. Mijn favoriete blogs van november 2015 vind je hier)

19 gedachtes over “Mijn 4 favoriete blogs van dit moment #2

Geef een reactie

