Mini shoplog Kruidvat

Afgelopen weekend sprong ik even binnen in Kruidvat omdat er nog een paar beauty dingetjes op mijn wishlist stonden. Ik kocht niet alles van mijn lijstje (mijn portemonnee is me dankbaar) maar de dingen die ik kocht, zijn de items die ik al lang wou uitproberen. De buit van mijn Kruidvat bezoekje zie je in deze post!

SL_Front1

Het eerste item dat in mijn winkelmandje belandde, was deze wimperkruller van Essence. Ik heb heel rechte + naar beneden gerichte wimpers en dat stoort me wel af en toe. Mooie krullende wimpers geven toch een tikkeltje extra aan je blik, vind ik. Tijd dus om mijn eerste wimperkruller uit te proberen!

SL_1

Iets wat al een tijdje op mijn beauty wishlist stond, was de lipstick ‘Cool Nude’ van Essence. Ik heb al vaak op het punt gestaan om mijn eerste MAC lipstick aan te schaffen maar door het ruime aanbod aan kleurtjes, werd de keuze alleen maar moeilijker. De populaire kleur ‘Faux’ was een van de kleuren die ik in overweging nam. Toen ik hoorde dat Cool Nude van Essence de perfecte dupe van Faux is, wou ik toch eerst de budgetvariant proberen.

SL_2

Ik kocht ook nog een ander lipproduct: het Satin Mauve lippotlood van Essence. De kleur ligt in dezelfde lijn als de lipstick Cool Nude. Een ietwat donker roze kleur die je een ‘my lips but better’ uitstraling geeft.

SL_3

Tot slot mijn ‘duurste’ aankoop bij Kruidvat: het Skinscience Cleansing System + Skinscience cleansing cream.ย Ik had hier al een paar goede dingen over gelezen en ik wou deze gewoon ook zelf uitproberen. Deze is volgens mij heel populair want in het eerste Kruidvat filiaal dat ik bezocht, was hij al uitverkocht. Ik ben deze reinigingsborstel momenteel volop aan het testen dus hier mag je binnenkort een review van verwachten. (Ik kan je al verklappen dat mijn eerste indruk heel positief is!)

SL_4

Ziezo dit waren mijn beauty aankoopjes bij Kruidvat. Welke vind jij het leukst?

 

34 gedachtes over “Mini shoplog Kruidvat

  1. Ik ben benieuwd naar de wimperkruller. Ik kocht ooit een van het merk Kruidvat en die werkte echt niet bij mij. Ben benieuwd wat jij van deze vind ๐Ÿ™‚

    • Ik heb deze intussen al 1x gebruikt en ik moet zeggen dat ik het resultaat niet ‘wauw’ vind. Het kan natuurlijk ook aan mij liggen aangezien ik niet vertrouwd ben met wimperkrullers. Ik ben niet van plan om het nu al op te geven en ga eerst even een paar ‘tricks’ opzoeken op internet. Ik hou je op de hoogte ๐Ÿ™‚

  2. Satin mauve en het cleansing system heb ik ook! Ben over beide heel enthousiast! Skinscience cleansing cream staat nog op mijn lijstje om te kopen want die was bij mijn laatste bezoekje uitverkocht.

Geef een reactie

