Hebbeding: Reload perfume spray

Hallo iedereen,

Ik heb mijn laatste examenperiode overleefd (en ik ben ook mooi geslaagd, yay) en momenteel leg ik de laatste hand aan mijn bacherlorproef. Hoewel ik dus niet echt van ‘vakantie’ kan spreken, heb ik wel opnieuw de tijd om te bloggen. Finally!

R_Front_1

Tijdens mijn blok werd ik via een FB bericht van Ici Paris XL uitgekozen om de Reload perfume spray uit te testen. Aangezien ik veel pendel en meestal ook gehaast ben in de ochtend, valt het wel eens voor dat ik mijn parfum vergeet op te doen. Toch wel een beetje zonde vind ik. Met zo een handige parfum ‘atomizer’ in je handtas is dat probleem natuurlijk opgelost. Ik was daarom ook heel blij dat ik deze luxe variant mocht uittesten.

R_1

De Reload spray zit verpakt in een compact doosje. Naast de huls krijg je ook nog een leeg buisje (waar de parfum in moet) en een kapje om het parfum in over te gieten/sprayen.

R_3

Aangezien ik niet de meest handige persoon ben, was ik blij (ondanks het systeem superwuper simpel is) dat er een klein papiertje met wat meer uitleg bij het doosje zat. Het lege buisje moet je dus vullen met je favoriete parfum en dat kan op twee manieren. Ofwel via het bijgeleverde ‘kapje’ ofwel gewoon via de onderkant rechtstreeks in het buisje spuiten. Ik koos voor de tweede manier omdat er volgens mij zo minder verspilling is. Ik besloot het parfum ‘Dot’ van Marc Jacobs (aanrader!) in mijn Reload te doen.

R_5

R_6

Wanneer je het buisje gevuld hebt met je parfum, klik je het gemakkelijk vast in de huls en klaar is kees! Ik moet trouwens toegeven dat deze Reload spray een pak steviger aanvoelt dan gelijkaardige ‘travel sprays’. Geen ‘uitloopgevaar’, dus deze mag nu standaard mee in mijn handtas.

Voor de geïnteresseerden: ik zag dat je op de website van Ici Paris XL ook voorgevulde ‘buisjes’ parfum voor €5 kan kopen . Superhandig! De Reload zelf kost €19,90.

R_2

Hoewel deze spray wat aan de dure kant is (en ik hem gekregen heb) vind ik toch dat hij prijs-kwaliteit oké is. De spray is stevig, eenvoudig in gebruik en je kan makkelijk van parfum wisselen. De Reload lijkt me iets dat lang mee zal gaan maar het is natuurlijk aan jou om af te wegen of het de ‘investering’ waard is.

Gebruik jij zo’n travel parfum spray?

9 gedachtes over “Hebbeding: Reload perfume spray

  1. Proficiat met je resultaten! Ik hoor ook bij de gelukkig geslaagden, haha! Zo’n travel spray lijkt me wel handig, aangezien ik ook altijd snel snel de deur uitloop en parfum vergeet. 🙂

Geef een reactie

