Fokdeblok, Secret Santa & sneeuw

Hallo allemaal!

Mijn examens zitten erop.. yay! 7 examens op 2 weken tijd was best wel heftig, maar ik ben ervan af. Tijd voor een blogpost dus!

IMG_20160117_171003

Tijdens mijn ‘blok’ kreeg ik plots een berichtje van blogger Sofie. Ze deed mee met het #SonyMusicSanta CD-spel van Sony Music & Walkie Talkie. Met de eindejaarsperiode was het tijd om cadeautjes weg te geven en daarom hadden Sony Music & Walkie Talkie iets leuks bedacht voor de bloggers.

Het zat namelijk zo:  als blogger kreeg je eerst een album van een andere blogger en daarna mocht jij vervolgens een CD voor iemand anders kiezen. Op die manier kreeg je zelf een cadeautje maar kon je er ook eentje geven. Superleuk toch?!

Ik kreeg ‘Wiped Out’ van The Neighbourhood. Altijd leuk om eens nieuwe muziek te leren kennen, dankjewel Sofie!

IMG_20160117_165437

Daarna was het mijn beurt om een beetje voor kerstman te spelen. Ik koos ervoor om Jennifer een CD cadeau te geven. Als je benieuwd bent welke, ga dan maar eens kijken op haar blog!

***

De examens mogen nu wel afgelopen zijn voor mij, de komende week wordt ook erg druk want mijn bachelorproef moet af.  Daarom profiteerde ik ervan om gisteren met mijn vriend een mooie wandeling te maken. Plots begon het te hagelen en natuurlijk moest ik daar een paar foto’s van nemen #sorrynotsorry.

IMG_20160117_170505

IMG_20160117_170448

Ziezo dit was mijn korte update alweer 🙂 Hoe gaat het met jullie?

 

 

6 gedachtes over “Fokdeblok, Secret Santa & sneeuw

  1. Amai zo véél examens op korte tijd :/ Ik krijg 4 weken voor 4 examens 😀 (maar ik ben dan ook nog ff bezig 😉 ) Anyway, ik duim dat de uitslag supergoed gaat zijn en ondertussen kruip ik terug in mijn blokgrot 😀

Geef een reactie

