Examens/blogpauze + kerstmarkt

Ja het is weer die tijd van het jaar: studeren studeren studeren! De examens komen eraan en dat wil zeggen dat het bloggen op een extra laag pitje wordt gezet. Hoogtijd ook om een beetje af te kicken van Instagram. Hmm eens benieuwd of dat gaat lukken!

BLOK

Gisteren deed ik voor de laatste keer een รฉcht uitstapje voor ik me helemaal opsluit achter mijn bureau. Ik bezocht de Gentse kerstmarkt en dronk er hรฉรฉrlijke warme chocolade!

Knipsel

Knipsel2

Processed with VSCO with hb1 preset

Al mijn medestudenten wens ik goede examens toe en natuurlijk prettige feestdagen aan iedereen!

Tot snel ๐Ÿ™‚

 

25 gedachtes over “Examens/blogpauze + kerstmarkt

Geef een reactie

