Like or dislike? Sleek Matte Me

Samen met mijn Real Techniques sponsje bestelde ik ook de gehypte Birtday Suit bij Boozyshop. Is deze matte lipcream van Sleek de hype waard?

MMfront

Laat me eerst zeggen dat ik echt een noob ben op vlak van (matte)lipcreams. Het aanbrengen verliep de eerste keer dan ook niet ‘vlekkeloos’. Het resultaat was niet wat ik gehoopt had en ik besloot wat Youtube filmpjes te bekijken die me konden helpen. Ik bekeek er een heleboel maar een magische truc bestaat blijkbaar niet.

MM1

Oefening baart kunst en dat was ook het geval bij het aanbrengen van deze lipcream. Ik begrijp de hype rond matte lipcreams wel want wanneer ze egaal aanbrengen, is het echt een wonderproduct. Het blijft muurvast op je lippen zitten en je hoeft het een hele dag niet bij te werken. Makkelijker kan niet!

MM2

MM4

MM5

MM6

Hoewel het idee van de matte lipcream voor mij een grote ‘like’ is, geef ik product een ‘dislike’. Versta me niet verkeerd: het schattige roze kleurtje vind ik top. En de lipcream blijft ook superlang op je lippen zitten.. maar het brengt gewoon echt niet mooi/egaal aan (kan natuurlijk ook aan mij liggen?). Van ver is alles oké maar dichtbij ziet het er erg rommelig uit en plots zie ik lijntjes in mijn lippen waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden. Niet de bedoeling zeker? Ik weet dat veel anderen hier wel lyrisch over zijn maar geef mij maar een goede gewone  lipstick!

Kan jij beter overweg met dit soort producten? Je vindt Sleek Birthday Suit o.a. bij Boozyshop voor €6,99.

21 gedachtes over “Like or dislike? Sleek Matte Me

  1. Wel, ik ben dan weer zo iemand die geen weg kan met cream-lipsticks! Gelukkig is er voor iedereen wat wils hé? Ikzelf heb deze nog niet geprobeerd btw!

  2. Prachtige kleur! Jammer dat het toch een dislike is. Ik heb ook zo’n product, wat voor mij werkt is er een lippotlood onder doen, over de hele lip. Daarom draag ik het nu veel vaker en veel comfortabeler! Hoop dat dat voor jou ook kan werken!

  3. Met matte lipsticks is het wel wennen aan de lijntjes, ja. En je moet van te voren je lippen gescrubt en gehydrateerd hebben voor het mooiste effect. Ik vind het wel een prachtig kleurtje moet ik zeggen!

Geef een reactie

