Mijn eerste Press Days

Ja ja donderdag was het zo ver: ik ging voor het eerst naar de Press Days in Antwerpen. Keispannend maar achteraf gezien een SUPERleuke ervaring!

PDfront1

Twee maal per jaar zetten pr-bureaus hun deuren open voor journalisten, bloggers en andere influencers. Vorig jaar hoorde ik er voor het eerst over maar kon ik er helaas niet bijzijn aangezien de Press Days steeds in de week vallen en ik dan les heb. Bummer. Maar dit semester is donderdag mijn vrije dag dus… ik zag mijn kans! Omdat ik natuurlijk niet veel zin had om helemaal in mijn eentje te gaan vroeg ik Stephanie en Sophie mee. Samen met hen trok ik naar Antwerpen!

In tegenstelling tot andere bloggers bezochten we maar 2 bureaus (Globalimage & Savvy). Maar als newbie was dat voor mij zeker genoeg. In het begin was het even wennen en kijken hoe het er allemaal aan toe ging. Maar al snel werden we op ons gemak gesteld en was het een beetje ‘go with the flow’.

***

PD2Bij ProNails @Global Image liet ik mijn nagels lakken in dit leuke kleurtje. Ik was onder de indruk van de glossy top coat!Β 

***

Ik ben van mezelf best een introvert type dus keek ik vooral veel rond en vond het heel spannend. Het was allemaal wat nieuw en daardoor vergat ik vaak foto’s te nemen. Stomme beginnersfout zeker? Ik had ook veel te veel spullen mee en voelde me precies een ezeltje. Niet echt handig als je vrij wil bewegen en naar de verschillende merken wil kijken. Opnieuw iets dat ik de volgende keer anders zal doen!

Wat de foto’s betreft: gelukkig hadden Stephanie & Sophie ook een camera mee en hielpen ze me wat met foto’s nemen. Het is dus helaas geen uitgebreid fotoverslag geworden maar hieronder toch een paar foto’s van mijn eerste Press Days:

***

PD5Unieke designer jurken van Nathalie D’Anvers bij Global Image

***

PD7Een paar lekkere hapjes konden natuurlijk ook niet ontbreken @Global Image

***

PD8Kennismaken met het merk ProNails!

***

PD9

***

PDfrontNatuurlijk even ‘instagrammen’ …

***

PD3Bij Savvy zag ik deze mooie juweeltjes van Danielle Vroemen. Ik heb de indruk dat ze bij wel meerdere bloggers in de smaak vielen, hihi!

***

PD4Ik zag ook deze leuke sneaker wall @Savvy. Als echte sneaker addict kan ik zeggen dat er heel toffe exemplaren tussen zaten.

***

PD10

***

PD11Supermooie muurtekening @Savvy door Frieke Verle

***

Ziezo dit was mijn mini fotoverslagje…Ik kan mijn eerste Press Days omschrijven als een beetje onwennig in het begin maar achteraf gezien was het een supertoffe namiddag! Ik vond het heel fijn om nieuwe merken te leren kennen en natuurlijk ook om een babbeltje te slaan met andere bloggers. Hopelijk mag ik er de volgende keer opnieuw bij zijn!

54 gedachtes over “Mijn eerste Press Days

  1. Oh ik herken dat onwennige! Vorig jaar ging ik ook naar 1 bureau en ik wist ook echt niet zo goed van ja waar moet ik hier nu foto’s van nemen, hoe moet ik mij gedragen, wat verwachten ze van mij, hoe leg ik hier nu contacten … Leuk dat je samen met Sophie en Stephanie kon gaan! Mooie foto’s ook πŸ™‚

  2. Leuk verslag! Wat fijn ook dat je hierbij mocht zijn πŸ™‚ Dat van teveel spullen meenemen herken ik wel ene beetje; dat doe ik ook te vaak, maar meestal kan ik de dingen die ik niet nodig heb dan in de garderobe laten hangen, dat scheelt dan toch weer.

  3. Leuk dat je er dit jaar wel bij kon zijn. En geloof me uit die fouten leer je inderdaad. Ik heb dit jaar zelf nog een foutje gemaakt wat ik volgend jaar absoluut geen 2de keer meer ga maken!
    Wij zijn donderdag trouwens ook geweest, maar naar 5 bureaus. Dat was best vermoeiend! Het waren ook 5 andere. Hopelijk zie ik je de volgende keer eens!

    • Er zijn blogs met de helft minder volgers dan ik, die er ook naartoe mogen en bij superveel PR-bureaus zitten. Ik denk dus niet dat het met grootte te maken heeft πŸ™‚ Ennnn ik denk niet dat je blog te klein is! Hij ziet er professioneel en tof uit πŸ™‚ x

  4. Ik vond het ook zeer onwennig in het begin, maar voelde mij al snel op mijn gemak! Leuke ervaring! Wel jammer dat je mij niet aangesproken hebt.. (volgende keer roep je gewoon mijn naam, of geef je me een duw) πŸ™‚ Ik heb je echt niet gezien (of herkend) πŸ™‚
    Liefs,
    Eefje

  5. Leuk dat je geweest bent! Ik heb er nu al twee keer uitnodigingen voor gekregen maar ben nog nooit kunnen gaan. Enerzijds lijkt het me wel leuk om eens te zien hoe het eraan toe gaat en wat nieuwe merken te leren kennen, maar anderzijds lijkt het me ook een beetje overrated en zie ik er al wat tegen op om daarvoor speciaal naar Antwerpen te gaan, haha! Maar donderdag ga ik welnaar het evenement van Ici Paris XL, hopelijk zie ik je daar! En oh ja, het zou goed kunnen dat ik je niet zie of herken, ik ben daar echt slecht in… Maar als jij mij ziet, niet verlegen zijn om dag te komen zeggen he! πŸ˜‰

    • Ik snap wat je wil zeggen! Ik was blij dat ik deze keer kon gaan, maar een les skippen per se voor dit, zou ik wss ook niet doen..het is een beetje ver πŸ™‚ Het leukste was natuurlijk andere bloggers tegenkomen! Ik heb geen mailtje durven sturen voor een uitnodiging dus donderdag zal ik er helaas niet bij zijn :/ Het was in Ukkel niet? Dat is helaas ook een beetje ver voor mij (zo zonder rijbewijs ’s avonds).. Ik wens je alvast veel plezier en ik ben heel benieuwd naar enkele foto’s! Hopelijk zie ik je ooit eens op een ander event of meeting πŸ™‚

  6. Voor mij was het ook wat onwennig in het begin πŸ™‚ zoveel bloggers ken ik ook nog niet. Maar als je er volgende keer ook bent zal ik eens babbeltje komen doen πŸ˜‰

Geef een reactie

