Ontdekking: Sleek cream blush

Vandaag een post over een van mijn favoriete beauty producten: blush! En niet zomaar één: het Sleek by 3 palette.

BlushFront1

Je zag misschien eerder al mijn post verschijnen over een mooie Kiko oogschaduw. Wel, bij dat pakketje kreeg ik ook nog dit mooie palette van Sleek cadeau. (Danku Sofie!). Ik was erg benieuwd omdat Sleek me nog nooit heeft teleurgesteld!

CB8

CB1

In dit Blush by 3 palette zitten er 3 cream blushes. Ik moet zeggen dat ik wel van blush hou maar dan liefst in poedervorm. Ik ben niet echt een pro in het aanbrengen van zulke cream producten. Ofwel is het te fel, ofwel krijg ik het niet egaal uitgesmeerd. Not my cup of tea dus!

Maar toen ik dit palette opende, was ik meteen onder de indruk van de kleuren. Ik vond ze heel mooi en had er nog geen gelijkaardige in mijn bezit.

CB2

En wat het aanbrengen betreft: ‘oefening baart kunst’ en ik moet zeggen dat deze 3 cream blushes mooi aanbrengen. Van vlekjes helemaal geen last, gewoon een beetje voorzichtig zijn bij de felste kleuren want die zijn goed gepigmenteerd!

CB4

CB7

SleekHier heb ik het 1e kleurtje uit de rij aangebracht. Op foto is de blush kleur niet zo goed zichtbaar maar in real life is deze meer aanwezig.

Waar ik vroeger mijn cream blushes steeds links liet liggen (vanwege geklungel en tijd), grijp ik nu toch erg vaak naar deze van Sleek. Binnen dit palette kan je kiezen uit 3 totaal verschillende kleurtjes, dus keuze genoeg voor een toffe look . De blushes geven een mooie natuurlijke touch én daar ben ik dol op. In no time heb je stralende wangetjes!

Ben jij fan van cream blushes?

19 gedachtes over “Ontdekking: Sleek cream blush

Geef een reactie

