Mijn 4 favoriete blogs van dit moment

Hallo allemaal! Ik heb de ‘blogkriebels’ weer helemaal te pakken. Naast het schrijven van blogposts, lees ik ook veel blogs. In deze post deel ik graag mijn favorieten van het moment.

BlogsFront

The art of loving food

De eerste die ik er heb uitgekozen, is de blog van Stephanie. Hoewel ik zelf niet echt kan koken, vind ik het steeds erg leuk om eens een kijkje te nemen op deze foodblog. Stephanie is nog maar een beginnende blogger maar ik vind haar foto’s er altijd professioneel én héérlijk uitzien. De receptjes worden duidelijk stap voor stap uitgelegd dus ook ‘keukendummies’ kunnen hier terecht. Inspiratie nodig bij het koken of gewoon ‘goesting’ in een lekker dessert? The art of loving food helpt je uit de nood!

blogs11

Stephanie is een goede vriendin van me en ik kan persoonlijk bevestigen dat de receptjes om van te smullen zijn!

blogs1

 

insins.me

Deze blog volg ik al de langste van de vier. De ‘madam’ achter deze blog is Ines. Op haar blog vind je vanalles en nog wat (diverse thema’s komen aan bod) en dat allemaal gecombineerd met prachtige foto’s. Verder is het voor mij ook elke keer weer uitkijken naar haar rubriek ‘reads’ waar ze de leukste artikels van het world wide web met haar volgers deelt.

blogs22

blogs2

 

Kimsbloglife

Blogs waar ik me ‘persoonlijk’ mee verbonden voel, kom ik niet vaak tegen. Foto’s zeggen natuurlijk ook wel veel maar toch vind ik het leuk om af en toe eens een langer en wat meer persoonlijk artikel te lezen. Afgelopen zomer kwam ik op de blog van Kim terecht en die behoort intussen tot mijn favorieten! Ik ben nog niet vaak bloggers tegengekomen die zo oprecht en persoonlijk schrijven dus alleen al om die reden vind ik Kim’s blog zeker en vast uniek!

blogs3

blogs33

 

Sophie Agnes

Een Belgische blogger met de uitstraling van een internationale. Zo kan ik de blog van Sophie het best omschrijven. In de categorie ‘mode’ verdient zij ook zeker een plaatsje tussen mijn favorieten. Wederom een blog met prachtige foto’s die voor heel wat inspiratie zorgen!

blogs4

***

Ziezo dit waren mijn 4 favoriete blogs van het moment. Aangezien mijn screenshots van mindere kwaliteit zijn, raad ik je zeker aan om hierboven eens op de naam van de blogs te klikken. Zo kun je hun blogs én foto’s zelf eens in goede kwaliteit aanschouwen!
(doen eh!) 

Ik ga natuurlijk altijd graag op zoek naar nieuwe favorieten dus laat gerust jouw (favoriete) bloglink hier achter!

32 gedachtes over “Mijn 4 favoriete blogs van dit moment

  1. Volgens mij houd je van eten. 😉 Ik ken al die blogs nog niet wat leuk dat je ze in het zonnetje zet. Over Kimsbloglife maakt je mij heel nieuwsgierig.. dat ik straks zeker ga kijken. Het is ook echt moeilijk om een blog tegen te komen dat zo op alles opzicht aanspreekt. Maar wij worden aangetrokken door een blog doordat het artikel ons raakt, denk ik. Ik sowieso wel.

  2. Ik had al eens gereageerd maar het wilde niet lukken omdat ik het wachtwoord van mijn WordPress vergeten was, oeps! Superlief dat je mij hier tussen vermeldt, en zeker de manier waarop! Doet me heel veel plezier! Ik vind het heel belangrijk dat ik oprecht overkom en dat mijn lezers een persoonlijke band met mij voelen (en ik met hen), dus fijn dat dat bij jou althans geslaagd is 😉

Geef een reactie

