Like or dislike? Real Techniques Miracle Sponge

Een paar dagen geleden bestelde ik online enkele beauty spulletjes waaronder ook deze Miracle Sponge van Real Techniques. Is deze Beautyblender dupe een like waard?

MSfront

Na het zien van echte horrorverhalen op Youtube (lees: kevers en ander ongedierte dat uit een beautyblender kwam, brr ) was ik niet snel van plan om mij dat gehypte product aan te schaffen. Buiten de vreemde verhalen die ik voorbij zag komen, is dat ding ook gewoon ongelofelijk duur voor ‘een spons’. Dat is toch mijn persoonlijke mening.

Een hele tijd geleden zag ik de Miracle Sponge van RT al eens voorbijkomen en die werd als een goede dupe van de Beautyblender aangeraden. De goede verhalen overtroffen de enkele slechte en zo schafte ik me enkele dagen geleden ook een ‘miracle sponge’ aan!

MS1

Laat ons zeggen dat ik er een beetje sceptisch tegenover stond. Een spons die je foundation supermooi zou aanbrengen. Wat kan een sponsje nu meer dan een goede kwast? Ondanks deze twijfel was ik erg nieuwsgierig en ging er meteen mee aan de slag.

MS2

Deze Miracle Sponge moet je zoals de Beautyblender eerst even vochtig maken en daarna kan je ermee aan de slag. Wat een zacht ding! Superfijn om op deze manier je foundation aan te brengen.

MS3

MS6

Like or dislike?

Ja mensen, ik ben ook gezwicht voor deze hype! Hoewel ik met deze manier (in vergelijking met een gewone kwast) meer product gebruik, zag mijn foundation er nog nooit zo ‘flawless’ uit. En dat allemaal door een spons?

Ik kocht deze Miracle Sponge voor +-6 euro en ik ben er supertevreden van! Meer dan het dubbele betalen voor een echte Beautyblender zal ik dus nooit doen. Nu rest mij enkel nog de vraag hoe lang deze wondertool zal meegaan… ik zal hem alvast met veel liefde verzorgen!

Ben jij ook fan van de (fake) Beautyblender? Tips om zo’n sponsje te onderhouden zijn steeds welkom!

46 gedachtes over “Like or dislike? Real Techniques Miracle Sponge

  1. Ik ben fan van beide, maar de Beauty blender is toch m’n favoriet, omdat deze nog wat zachter en ‘bouncier’ is. Ik was mijn beautyblender voor elk gebruik met babyshampoo, zo blijft hij erg lang meegaan!

  2. Ongedierte dat uit een beautyblender kwam!!!! Ik wil ook ooit één van 19 euro proberen maar vind het wel best veel geld, ook een van 4 euro gekocht. Ik vind niet echt super, gewoon normaal. Ik weet het niet of dat door de prijs/kwaliteit ligt of niet.

  3. Hey Jana,

    Deze dube lijkt me echt super! Ik had inderdaad gehoord vat het ongedierte…brrr moeter niet aan denken.
    Misschien moet ik deze ook maar eens gaan uitproberen, op dit moment gebruik ik zelf kwasten van RT πŸ™‚ .

    Liefs!

  4. Ik heb deze al een paar maanden in mijn kast maar nog nooit gebruikt. Ook al ben ik dol op de kwasten van RT, het kwam er gewoon maar niet van. Toch maar even proberen, als ik dit zo lees…

  5. Ik heb zelf ook een fake beautyblender, gekocht bij de dm in Duitsland. Volgens mij kostte die zelfs nog minder en is ook echt goed. Ook hadden ze er mini’s perfect voor contouren en concealen πŸ™‚ Deze van Real Techiques zag ik toevallig vandaag ook ergens, twijfelde om hem mee te nemen, maar aangezien jij er zo’n fan van bent ga ik het toch maar eens overwegen… πŸ™‚

  6. Ik heb deze spons ook! Ik gebruik hem niet altijd maar voor bepaalde foundations en vooral voor concealer gebruik ik ‘m heel graag. Eigenlijk ben ik nu wel benieuwd geworden naar het verschil met de Beautyblender.

  7. Ik kocht ooit eens een variant van Catrice, maar die viel zo tegen! Ik ben al verlief op de kwasten van RT, dus ben ik zeker benieuwd naar hun variant van de beautyblender πŸ™‚

  8. Hey!

    Ik heb zelf ook een beautyblender en gebruikte hem vroeger elke keer voor het aanbrengen van foundation en conceiler. Maar sinds kort volg ik een make-up opleiding en ben ik erg fan van de make-up sponsjes die je bij Kruidvat kan kopen van hun eigen merk. Mijn beautyblender ligt nu eigenlijk een beetje eenzaam in mijn make-up laatje 😦

    Liefs Astrid – Timeless Elegance

  9. Grappig om te lezen dat je het heel fijn vindt. Ik twijfel namelijk ook altijd een beetje over dit soort producten. Ik blijf toch altijd foundation het liefste met mijn handen aanbrengen.

  10. Ik heb de Beautyblender en ben er enorm tevreden over. Deze spons ben ik altijd met een beetje hartpijn gepasseerd want 2 sponsjes is een beetje teveel van het goede. Wel goed om te weten dat hij zo goed is want een goedkopere en goede variant is altijd goed meegenomen.

  11. ik kocht onlangs eentje van KIKO waar ik ook enorm tevreden over ben! Die simpele spons brengt je foundation inderdaad super mooi aan. Ik ben fan. Als mijn KIKO spons aan vervanging toe is ga ik die van RT ook eens aanschaffen.

  12. Oeh nu ben ik eigenlijk wel heel benieuwd geworden naar deze spons. Ik was onder de impressie dat ik sponzen niet fijn vond werken, maar ik moet en zal deze toch een keer proberen. Zeker voor zo een klein prijsje zou je het eigenlijk niet hoeven laten.

Geef een reactie

