GADGET | MobileFun selfiestick

‘Long time no see’ maar hier ben ik terug! Tussen de vele schooltaken door kreeg ik weer zin om wat te schrijven voor mijn blog. Onlangs kreeg ik van Mobile Fun een ‘supercoole’ selfiestick toegestuurd. Lees je mee wat ik ervan vind?

SelfieFront

Op veel blogs zie  je tegenwoordig reviews van telefoonhoesjes voorbijkomen. Wanneer zo een bedrijf me contacteert, ben ik niet zo snel geneigd erop in te gaan omdat ze nooit iets hebben voor mijn type gsm.

Ik heb zelf de OnePlus One. Een dik jaar geleden was deze nog niet zo bekend maar nu ontdekken steeds meer mensen deze ‘prijs-kwaliteit topper’. Sindskort is er zelfs een nieuwe variant uit: OnePlus 2. Meerdere mensen hebben tegenwoordig zo’n toestel in hun bezit maar de webwinkels die hoesjes & gadgets verkopen, spelen hier tot mijn grote verbazing niet op in.

Ik was dus heel verrast toen Mobile Fun mij contacteerde en ik zag dat ze ook een (uitgebreid!) aanbod hadden van Oneplus One accessoires en OnePlus 2 accessoires. Omdat de OnePlus One een tamelijk grote gsm is, wou ik al een tijdje een kwaliteitsvolle selfiestick om leuke foto’s mee te maken. Mijn oog viel op de Olixar Selfie Smart Pole.

Selfiestick1

Selfiestick2

Selfiestick3

Selfiestick4

Selfiestick5

Deze selfiestick werkt via bluetooth en zet je heel makkelijk aan met de on/off knop. Er zitten twee klemmetjes bij, die je zelf ook nog kan aanpassen naargelang de grootte van je gsm. De stick kan je vergroten tot 1005mm en dat is best lang! Ideaal voor de perfecte selfie. En hoewel mijn gsm vrij groot is, staat hij mooi stabiel op de stick.

Natuurlijk hoort hier een selfie in het herfstzonnetje bij 😉

Selfiestick8

Ben je op zoek naar een nieuw hoesje of een anders accessoire voor je gsm? Dan raad ik je zeker aan om eens te kijken bij Mobile Fun! Want naast het grote aanbod voor allerlei merken was de verzending ook supersnel (de dag nadien had ik mijn selfiestick al in de bus). Dus..check it out!

14 gedachtes over “GADGET | MobileFun selfiestick

Geef een reactie

