BEAUTY | In a rosegarden

Lipstick time! Buiten de 2 standaardkleurtjes die ik elke dag meesleur in mijn handtas, draag ik eigenlijk niet zo vaak lipstick. Een hele tijd geleden kocht ik echter een nieuwe kleur van Catrice: In a rosegarden. Kijk mee! 

RG front

Zoals de naam al doet vermoeden, is dit een roze kleurtje. Niet te fel maar een echte ‘my lips but better’ kleur!

RG1

Mijn allereerste lipstick was er ook eentje van de Catrice Ultimate Colour collectie. Deze had een romige textuur waardoor hij helaas niet zolang op de lippen bleef zitten maar die je wel een verzorgend gevoel geeft.

RG2

Net zoals mijn allereerste lipstick voelt ook deze heel erg romig , brengt makkelijk aan maar blijft helaas niet langer dan 2 uur zitten. Daarnaast vind ik ook dat deze lipstick de velletjes goed accentueert, wat er natuurlijk niet mooi uitziet. Dat heb ik trouwens wel vaker met kleuren die lichter zijn dan mijn eigen lipkleur. Misschien dat het daaraan ligt, I don’t know.

RG3

Als mooie longlasting lipstick zou ik deze niet meteen aanbevelen maar wanneer je houdt van een iets subtielere tint (niet te veel aanbrengen want ‘velletjesgevaar’!) dan is deze misschien wel iets voor jou.

24 gedachtes over “BEAUTY | In a rosegarden

  1. Aww leuke post! jammer dat de kwaliteit niet super is, maar toch zou ik deze kleur uitproberen omdat hij zo mooi en subtiel is 🙂
    Ik heb je blog net ontdekt en vind hem zo leuk, wat een mooie layout zeg, hihi sorry moest ik ff zeggen!
    Ik kijk uit naar je volgende post, bedankt voor het delen!
    Creativenails4fun

Geef een reactie

