BEAUTY | Kiko color fever

Toen ik een jaar geleden in Keulen was, kocht ik mijn eerste Kiko-product. Een jaar later heb ik 2 items van dit merk aan mijn collectie mogen toevoegen dankzij een giveaway van Sofie een hele tijd geleden. Een daarvan was een heel mooi oogschaduwpalette dat ik jullie graag toon!

Kiko front

Ik ben dolgelukkig met dit palette want ik had deze al een tijdje op het oog. Roze en paarsachtige kleuren zijn helemaal mijn ding én nog eens herfst proof ook! Naast de mooie kleuren voelt het palette ook best luxueus aan: je krijgt een stevig doosje met een spiegeltje erin.

Kiko 4

Kiko 2

Kiko 3

De oogschaduws hebben een mooie pigmentatie maar zijn wel een klein beetje korrelig. Als je wat oplet bij het aanbrengen, is dat geen probleem!

Kiko 5

Swatches vastleggen is helaas niet zo aan mij besteed (oefening baart kunst) maar nu heb je toch een impressie van de kleurtjes. In tegenstelling tot wat je op de foto ziet, zijn de kleuren in real life goed/nog beter gepigmenteerd.

Zoals ik al zei, ben ik erg blij met mijn palette van Kiko! Het zijn mooie kleuren waar je zowel een dagelijkse alsook een donkerdere ooglook mee kan maken. Dit palette komt  rechtstreeks bij mijn herfstfavorieten te staan!

28 gedachtes over “BEAUTY | Kiko color fever

  1. Wauwie!!! Mooie nude / aarde tinten… Hoorde dat er nu ook een Kiko in Hasselt is! Wil ik wel eens een kijkje gaan nemen. Het enigste product dat ik er ooit kocht (in Spanje) was zonnecrème! En die rook zo lekker!!!

  2. Mooi pallet! De cranberry kleur rechtsboven is echt prachtig. Ik heb nog nooit producten van Kiko gebruikt, misschien moet ik er toch maar eens een paar weten te bemachtigen.. 🙂

  3. Pretty! Ik ben zo fan van Kiko, vooral de nagellak. Ze blijven zooo lang zitten (lees: meer dan tien dagen, min of meer zonder chippen). Dus als ik nog eens in de buurt van een Kiko winkel ben, sla ik zeker wat extra’s in 🙂

  4. Ooh wat leuk! Ik kocht een hele tijd geleden ook een color fever oogschaduwpalette, maar in de kleur 102 Jungle Green variations. Heb tot nu toe nog geen tijd gehad om deze te testen, maar ben wel alvast blij om te zien en te lezen dat het een goed palette is!

Geef een reactie

