BEAUTY | Fuji Green Tea

Hey allemaal!

Vandaag heb ik weer een beauty review voor jullie. Ik ben er misschien een beetje laat mee aangezien deze lijn al sinds maart te verkrijgen is maar via een instagram winactie van The Body Shop kwam ik nu pas in contact met hun Fuji Green Tea lijn.

TBS Front

The Body Shop brengt wel vaker eens een nieuwe productlijn uit en deze Fuji Green Tea  had eigenlijk nooit echt mijn aandacht getrokken. Ik las er wel een paar goede reviews over maar dat was indertijd niet voldoende om ook daadwerkelijk de winkel eens binnen te springen.

TBS hield deze zomer een winactieweek waar je elke dag kans maakte op een leuke prijs. Ik waagde mijn kans (als echte Insta-verslaafde) en uiteindelijk kwam  ik  als 1 van de 4 winnaars uit bus, hoera! Na wat probleempjes met de verzending, kreeg ik uiteindelijk toch mijn pakketje. Dit zijn de Fuji Green Tea producten die ik ontving:

Een mini bodybutter

TBS BUTTER1

TBS BUTTER

De bodybutters van TBS zijn mijn ultieme favorieten. Ook deze mini butter stelt me niet teleur. Hij behoort tot de iets meer vloeibare ‘butters’ en ruikt heerlijk fris. Wanneer deze op is, koop ik zeker en vast eens de grote variant!

Een body scrub

TBS SCRUB2

TBS SCRUB1

TBS SCRUB

Deze body scrub voelt een beetje zoals gel en bevat kleine srubdeeltjes. Zelf vind ik deze leuk om af en toe eens te gebruiken maar heel speciaal qua werking vind ik hem niet. De geur daarentegen! Net zoals de butter ruikt ook deze scrub héérlijk. De geur van de Fuji green tea producten is fris en ik krijg er maar niet genoeg van.

Ik ben heel blij dat ik toch kennis mocht maken met de Fuji Green Tea lijn. De scrub is niet heel bijzonder en de butter is vergelijkbaar met mijn andere TBS butters maar de geur van deze lijn vind ik echt fantastisch!

 

P.S. Ik heb toch besloten om mijn blognaam te behouden. De meerderheid vond dit de beste optie en na een dikke 2 jaar bloggen onder de naam Beyoutifool is dit ook een deeltje van mij geworden. Het zou vreemd zijn dit zomaar overboord te gooien. Momenteel ben ik op zoek naar een goed hostingbedrijf en daarna kan ik werk maken van  een nieuwe lay-out. Ik wil alvast iedereen bedanken voor de feedback bij mijn vorige blogpost! X

18 gedachtes over “BEAUTY | Fuji Green Tea

  1. Goed dat je bij je oude blognaam blijft! Je hebt intussen toch het één en het ander opgebouwd dus inderdaad; het zou jammer zijn dit ‘weg’ te gooien 🙂 Die bodybutter heb ik ook en ik ben echt dol op de geur, is eens iets totaal anders want neem normaal eerder bloemige geuren 🙂

  2. Als de grootste beauty leek van Vlaanderen (maar lichtjes overdreven hoor) kom ik eigenlijk nooit bij The Body Shop. Ik ken de producten van Instagram en that’s it, haha. Ze hebben dus wél een behoorlijk sterke insta-game, de mensen van TBS. Dankzij jou post wil ik de Fuji GRean Tea lijn wel écht eens ruiken! xo

Geef een reactie

