ACCESSORIES | Superdry sunnies @Sunglasses Shop

Ondanks dat ik graag een nieuwe blognaam zou hebben en een andere richting uit wil met het bloggen, kan ik het toch niet laten om in tussen tijd hier nog wat verder te doen. Ik ontving afgelopen week een nieuwe zonnebril van Sunglasses Shop. Met het mooie nazomer weertje van de afgelopen dagen komt deze zeker van pas!

SunniesFront1

Van Sunglasses Shop mocht ik een leuke zonnebril uitkiezen en mijn oog viel daarbij op het model “Ellen” van Superdry. Ik wist niet dat dit merk ook zonnebrillen verkocht maar ik vind de bril van heel goede kwaliteit. In tegenstelling tot mijn goedkopere zonnebrillen, voelt dit exemplaar echt stevig aan.

Sunnies4

Sunnies3

Een zonnebril vinden die goed past bij de vorm van mijn gezicht, vind ik best lastig. Deze zomer ontdekte ik dat vooral de ‘cat eye’ modellen me goed staan. Dit exemplaar is dan wel geen ‘cat eye’, ook deze past goed bij mijn gezichtsvorm. Naar mijn mening is dit een modelletje dat iedereen wel past.

Sunnies5

Ik vind de blauwe spiegelglazen superleuk aan dit model! (Wel niet makkelijk om te fotograferen hehe!)

Sunnies1

Verder was ik ook aangenaam verrast van Sunglasses shop: twee dagen na mijn bestelling zat mijn zonnebril al in de bus. Mooi verpakt zodat de bril zeker niet beschadigd zou worden tijdens de verzending. Naast Superdry zonnebrillen biedt deze shop nog tal van andere (luxe)merken aan. Als je opzoek bent naar een kwaliteitsvolle zonnebril, raad ik aan om er eens een kijkje te nemen.

Vind jij dit ook een leuke zonnebril? Superdry Ellen is te koop bij Sunglasses shop voor €37.

24 gedachtes over “ACCESSORIES | Superdry sunnies @Sunglasses Shop

Geef een reactie

