PINSPIRATION | Sandals

Laat ons zeggen dat ik niet echt gezegend ben met makkelijke knieën/voeten. Je zal me dan ook niet vaak zien op hakken of op net veel te platte schoenen (hallo rugpijn). Sneakers met een goede zool zijn mijn beste vriend. Onlangs zag ik echter een leuke schoenentrend die ook ik zou kunnen dragen: hello, chunky sandals! Ik toon je vandaag deze  trend samen met nog 2 andere. Enjoy!

S2

Chunky sandals zijn sandalen (what’s in a name?) met een heel dikke zool. ‘Platforms’ maar dan in sandalenvorm. Ik weet dat niet iedereen er weg van is maar ik vind het persoonlijk een toffe trend. Vrouwelijke, stoere schoenen die ook voor mij comfortabel lopen = dikke yes!

CS2*

CS1*

CS15*

Na vele webshops af te schuimen heb ik helaas nog geen enkel model gevonden dat me hélémaal aanstaat. Want ja, die chunky sandals lijken dan misschien wel comfortabel, ze kunnen ook snel te lomp ogen.

Een andere sandalentrend waar ik momenteel ook helemaal weg van ben zijn de sandalen met een (rose) gouden element erin. Ik vind het zo stylish staan!

CS4*

CS13*

CS6*

 En tot slot nog een derde trend: de jelly sandalen ofwel de ‘waterschoentjes’. Ik weet niet of ik het zelf zou kopen/dragen maar op de een of andere manier vind ik het er wel schattig uitzien. Zeker wanneer je ze combineert met cute sokjes.

*

CS12*

CS11*

Ik heb de perfecte sandalen voor deze zomer nog niet gevonden maar ik blijf aandachtig rondneuzen! Wat zijn jouw favoriete sandalen?

19 gedachtes over “PINSPIRATION | Sandals

  1. Haha, die jelly sandals vind ik echt vreselijk 😀 die andere twee zijn dan weer wél 100% mijn ding! heb zin om nieuwe sandaaltjes te kopen anyways, want mijn bandje is gebroken vorige week, good inspiration!

  2. Ik ben nog altijd op zoek naar leuke sandalen dus bedankt voor de inspiratie! Zelf vind ik de sandalen met een roos element echt heel mooi, die zwemsandalen daarentegen vind ik nog altijd een beetje raar 🙂 liefs!

Geef een reactie

