BUDGETTIP | Zara Rose

Hier ben ik alweer met een leuke budgettip! Deze keer in de categorie ‘parfum’.

Zfront

Vooraleer ik reacties krijg met “dat bestaat wel al superlang he” : Ja ik weet dat Zara al ruime tijd eigen parfums in het assortiment heeft maar voor mij was het de eerste keer dat ik er echt aandacht aan besteedde.

Z2

Eigenlijk was op mijn shop uitstapje de ‘main goal’ om de Japanese Cherry Blossom parfum van The Body Shop aan te schaffen. Een vriendin van me had deze vorig jaar in de sale kunnen scoren en ik vond de geur geweldig. Toen ik in  TBS winkel kwam vond ik het parfum niet terug.. vreemd! Wat later zag ik wat er aan de hand was: TBS had het parfum samen met een paar andere nieuwe geuren in een totaal nieuwe verpakking gestoken. Het leek alsof het een nieuwe geur was maar nee, enkel de verpakking was veranderd. Niet leuk..want daardoor was de parfum ook niet afgeprijsd. Pf jammer want de ‘volle pot’ voor een eau de toilette wou ik nu ook niet betalen. Niet dat het zo duur was maar ik had mijn zinnen erop gezet hem in de sale te kopen.

Z7

Ik wist dat Zara ook budgetgeurtjes verkocht dus nam ik daar eens een kijkje. Ik had er nog nooit een eau de toilette gekocht maar qua prijs moest ik het eigenlijk echt niet laten. Voor minder dan €10 had je een flesje van 50ml! Ik moet toegeven dat ik eerst niet wist welke geur te kiezen.. ze stonden me vrijwel allemaal aan (en ik ben nochtans een moeilijke wat parfum betreft). Uiteindelijk ging ik voor de ‘rose’ variant. Een vrij zoete geur, iets waar ik normaal voor pas maar toch kon deze me overtuigen.

Z5

Z6

Voor zo’n prijs verwachtte ik natuurlijk niet dat de geur superlang zou blijven hangen.. maar eigenlijk was ik best verrast. De eau de toilette blijft bij mij zeker een halve dag goed zitten en daarna spray je gewoon best even bij. Het flesje is ook van goede kwaliteit en is niet te lomp. Ik vind deze eau de toilette eigenlijk ideaal om standaard in mijn tas te hebben.

Z11

Heb jij al eens een eau de toilette van Zara uitgeprobeerd?

27 gedachtes over “BUDGETTIP | Zara Rose

  1. Ik heb deze ook en het is echt een favoriet geworden. Bij mij blijft hij de hele dag hangen, zelfs na een dagje strand. Beter dan al mijn high-end parfums! De hele serie is trouwens aan aanrader.

  2. Ik en mijn zus hebben best wel wat parfums van Zara en we vinden ze echt heel fijn! Black Peony is mijn favoriet! Het flesje vind ik ook tof, alleen jammer dat Zara ze ook bijna elk jaar weer verandert.

  3. Ja, jammie! Heerlijk geurtje is dat zeg! ❤ Ik heb m zelf ook. Deze zit standaard in mijn tas dus als ik 's morgens vergeten ben om een geurtje op te sprayen gebruik ik deze altijd.

  4. Ik heb er nog nooit eentje uitgetest, maar zou dat beter wel eens doen, zeker voor die prijs! Ik heb gehoord dat vrijwel alle geurtjes dupes zijn van duurdere parfums, dus al helemaal handig ^^

Geef een reactie

