BUDGETTIP | Agenda Action

Ja, de vakantie is nog maar net goed begonnen en ik kom hier al aanzetten met schoolspullen. Sorry! Maar ik moest deze budgetvriendelijke agenda gewoon met jullie delen!

A0

Bij een random bezoekje aan de Action zag ik al heel wat leuke schoolspullen: post-its in allerlei maten en kleuren en ook toffe agenda’s. Op een andere blog had ik al de DIY agenda van Action voorbij zien komen. Dit is een simpele bruine agenda die je dan zelf met washi tape en leuke kleurtjes kan versieren. Een beetje de hype van het moment maar helaas is het niet aan mij besteed. Versta me niet verkeerd: ik ben dol op washi tape én kleuren én diy’en maar voor een agenda wil ik het liever ‘minimal’. Alles moet duidelijk en netjes zijn en bij van die DIY agenda’s heb ik dat gevoel allerminst: een kleurrijke chaos.

A1

Maar bon. Naast de DIY agenda zag ik ook een ‘strakke’ eenvoudige variant liggen, die ik dus meenam. Er waren verschillende kleuren en ik twijfelde tussen de mintgroene en een grijze zilverkleurige. De zilverkleurige zag er het meest ‘design’ uit maar toch ging ik voor de groene. De kleur is vrolijker + deze zal me makkelijker in het oog springen wanneer ik hem zoek tussen de andere spullen in mijn handtas.

A2

Hier enkele foto’s van de binnenkant.

De agenda bevat vooraan een soort van standaardpagina waarop je jouw persoonlijke gegevens kunt invullen. Daarna vind je een kalenderoverzicht.

A3

Vervolgens zit er ook een simpele studieplanner in: de maanden staan per kolom weergegeven en per dag kan je 1 item noteren. Handig voor de examens!

A4

Het is een echte school/studentenagenda want ook je lesrooster kan je in deze agenda mooi noteren.

A5

Tot vorig jaar gebruikte ik de agenda die ik gratis kreeg op school (helaas geven ze die vanaf dit jaar niet meer). Niet meteen het mooiste ding ever maar wel handig: alle dagen van de week meteen zichtbaar. Dat is voor mij een echte must omdat het mij het beste overzicht geeft. Ik was dus blij dat ik een agenda vond bij Action waar dit ook het geval is!

Rechtsonderaan zie je ook perfect welke week van het jaar het is.

A6

En tot slot zijn er achteraan een paar pagina’s voorzien waar je namen/adressen/telefoonnummers/etc. kan noteren. Ikzelf ben er niet veel mee maar handig voor wie zoiets wel gebruikt.

A7

A8

En dan nu de prijs: €0,89. Ja je leest het goed: voor minder dan ‘nen euro’ heb je een eenvoudige maar overzichtelijke agenda. Normaal gezien wou ik me dit jaar een fleurige agenda van Hema aanschaffen maar kijk, ik heb mijn agenda dus al gevonden. Tot zover het ‘back to school’ gedeelte op de blog: deze agenda vliegt nu nog even in de kast tot na de vakantie!

33 gedachtes over “BUDGETTIP | Agenda Action

  1. Mooie agenda, lekker fleurig! Ik ga meestal liever voor een agenda waarbij elke dag een volledig blaadje heeft, deze worden al snel onoverzichtelijk voor mij ;D

  2. haha, maakt niks uit hoor. zelf heb ik ook al mijn schoolspullen gekocht, maar dat komt omdat ik altijd de hele vakantie weg ben: eerst 3 weken met mijn moeder en daarna nog 3 weken met mijn vader. het kan gewoon niet anders.

  3. Haha zie net dat ik dit jaar de zelfde had maar dan in rood! Heb er nu een hekocht bij kruidvat mey nog meer ruimte en ik vind hem heel overzichtelijk ogen. Zeker een tip! En ook nog heel goedkoop ook!

    Leuke blog!

Geef een reactie

