BEAUTY | Tangle Teezer Compact

Yay eindelijk heb ik er eentje in mijn bezit..en dat dankzij Jolien. Ik was een van de 3 winnaars die een girly roze Tangle Teezer won. Ik was al lange tijd benieuwd naar deze gehypte ‘wonderborstel’ en nu kon ik hem eindelijk eens uitproberen, spannend!

TTfront

Ik heb heel lang getwijfeld om deze haarborstel zelf aan te schaffen maar ik vond het vrij duur voor een ‘plastic’ borstel waarbij ik niet wist of het inderdaad zo veel beter de knopen uit mijn haar zou halen. Ik ben dus enorm blij dat ik bij de luckybirds was die er eentje won!

TT1

Mijn Tangle Teezer is er eentje van de ‘Compact Styler’ collectie en is dus uitermate geschikt om mee te nemen zonder al te veel plaats in te nemen. Is hij dan zΓ³ klein? Nee, hij past perfect in mijn hand en is toch lekker compact. Eigenlijk ideaal wat mij betreft.

TT2

Ik vind het trouwens een heel leuke versie wat de kleur betreft: roze (hands up!). De Tangle Teezer kwam bij mij terecht in een leuke holiday verpakking. Niet meteen de tijd van het jaar maar zeg nu zelf: ziet het er niet cute uit?

TT3

En dan nu le moment suprΓͺme: is hij dan echt zoveel beter dan een gewone kam? Laat mij eerst even zeggen dat ik erg fijn haar heb en dat een ‘kambeurt’ bij mij dus niet zo lang duurt. Verder is mijn haar wel een stuk gegroeid en zit het vaak in de knoop. De Tangle Teezer belooft het haar op een makkelijke manier uit de knoop te halen en ik moet zeggen daar slaagt hij aardig in.

TT5

Ik merk dat ik met deze borstel veel minder aan mijn haar ‘trek’ wanneer ik het wil doorkammen en de knopen er wil uithalen. Wat er dus voor zorgt dat het hele gedoe een stuk minder pijnlijk wordt. Het ‘detanglen’ gaat ook een pak sneller dan wanneer ik mijn gewone kam gebruik.

Ik kan dus wel zeggen dat de Tangle Teezer mijn verwachtingen inlost en ik de hype op de een of andere manier zeker begrijp. Voor mij is deze borstel een echte musthave!

 

Heb jij een Tangle Teezer in jouw bezit?

18 gedachtes over “BEAUTY | Tangle Teezer Compact

  1. Lucky you dat je deze tangle teezer won! Ik wil er ook heel graag eentje! En roze, woehoe! Het lijkt me een veel fijnere borstel dan mijn andere, nog even mijn zoektocht voortzetten naar de ideale tangle teezer!

  2. echt een super mooie borstel, zelf twijfel ik ook al heel lang om er een te kopen, maar misschien moet ik nu echt de knoop gaan doorhaken… πŸ™‚

  3. Ik kocht in Amerika een ‘valse’ tangle teezer en ik gebruik toch nog liever mijn gewone borstel, maar misschien is het omdat die van mij niet echt is? Het liefst zou ik eens zo’n Mason Pearson proberen, maar die zijn Γ©cht duur. Wel handig dat je hem gewonnen hebt!

Geef een reactie

