FEEST | Blogverjaardag + win

HB

Hallo allemaal!

Het is 22 juni vandaag en dat wil zeggen dat Beyoutifool 2 jaar bestaat! Wauw.. ik had nooit gedacht dat ik het bloggen zo lang zou volhouden. Al moet ik wel toegeven dat ik de laatste maanden veel minder artikels gepost heb in vergelijking met vroeger. De vele schooltaken zijn daar eigenlijk de voornaamste reden voor. Ik had plots veel minder tijd om me met mijn hobby te gaan bezighouden. Maar toch ben ik blij dat mijn blog nog steeds bestaat.

In vergelijking met andere blogs heb ik in die twee jaar tijd misschien niet gigantisch veel followers maar dat hoeft voor mij ook niet. Bloggen is mijn hobby en ik doe het gewoon puur voor mijn plezier. Wel merk ik dat mijn interesse de laatste maanden wat verschoven is. Ik ben het pure beautybloggen eigenlijk een beetje beu. Ik zou me beter kunnen vinden in een meer ‘personal’ blog, minder commercieel met gewoon wat random posts over dingen die ik leuk vind om te delen. Ik denk erover om een hele switch te maken: nieuwe lay-out (ja dat zeg ik al maanden, oeps) maar ook een nieuwe naam. Mijn examens zijn momenteel achter de rug dus heb ik plots een pak meer tijd. De perfecte gelegenheid om eens na te denken hoe ik het allemaal precies ga aanpakken. Maar tot dan blijf ik verder bloggen hier op Beyoutifool.

WIN!

Op mijn blog zie je niet vaak een winactie voorbijkomen. Dat is niet omdat ik mijn volgers niet dankbaar ben, integendeel, maar gewoon omdat het me stom lijkt om zo extra volgers aan te trekken.. die je dan na de winactie toch weer gaan ontvolgen. Ik heb dus geen giga pakket klaarstaan nu het mijn blogverjaardag is maar toch heb ik iets kleins kunnen fiksen met telefoonhoesjestore.nl waar ik gisteren een review voor schreef. Ik mag namelijk een telefoonhoesje naar keuze weggeven!

Doe je graag mee met de winactie? Laat dan even in een reactie weten dat je meedoet en like de pagina van telefoonhoesjestore.nl

De winactie loopt t.e.m. 6 juli 2015 en is uiteraard enkel voor mijn volgers (bloglovin of fb).

UPDATE: DE WINNAAR IS MELISSA EN IS INTUSSEN GECONTACTEERD

Veel succes en bedankt aan iedereen voor de 2 mooie blogjaren!

Liefs,
Jana

37 gedachtes over “FEEST | Blogverjaardag + win

  1. Alรฉ, ik vind de naam van je blog juist zo leuk! Maar als beauty niet meer je hoofdzakelijke onderwerp wordt is het misschien leuker om iets passend te zoeken bij je nieuwe concept. Ik ken dat wel, die bloggerdipjes, maar ik weet na meer dan 10 jaar bloggen ook dat ze altijd overgaan. Een restyling is de ideale remedie! Veel succes met je nieuwe ideetjes en happy blogoversary!

Geef een reactie

