Beauty | 3x Nivea

Iedereen kent het blauwe potje van Nivea waarschijnlijk wel, maar het merk heeft ook nog veel andere verzorgingsproducten in zijn  assortiment. Ikzelf gebruik vrij veel producten van Nivea en ik ben nog nooit teleurgesteld geweest. Vandaar dat ik vandaag ook graag 3 nieuwe producten review in een nieuwe blogpost!

3x Nivea

De 3 producten hieronder heb ik gewonnen met een winactie of gekregen op een event. Geen gesponsord artikel dus.

Reinigingsmelk

Reinigingsmelk is een product dat ik eigenlijk niet vaak gebruik. Micellair water is meer mijn ‘da-da’. Deze variant met Q10+ kreeg ik op een event en is eigenlijk bestemd om rimpels tegen te gaan, voor de oudere huid dus. Ikzelf heb best een gevoelige huid dus dat ‘anti-rimpeleffect’ kan geen kwaad.

Nivea2

De melk reinigt de huid goed dus daar valt al zeker niets op aan te merken. Een typische ‘niveageur’ is aanwezig en you love it or hate it, maar ik kan het best appreciëren. Wanneer je de melk hebt aangebracht en ingemasseerd, raadt men aan het product met een watje of water te verwijderen. Ik zeg u: neem de optie water. Wanneer je jouw gezicht enkel schoonmaakt met een watje, blijf je met een erg plakkerig gevoel achter.

Ondanks dat dit product goed zijn werk doet, is het toch niets voor mij. Reinigingsmelk is gewoon niet zo mijn ding.

Labello Med protection

Ja, je leest het goed: Labello. Het merk zit namelijk onder de vleugels van grote broer Nivea dus ik neem deze er even bij voor de review.

Nivea3

We kennen allemaal de standaard Labello maar deze is toch net iets anders. De lippenbalsem bevat SPF 15 en voedende vitame E. Hij is geschikt voor de erg droge en gebarsten lippen, zoals de naam al doet vermoeden. In tegenstelling tot de ‘normale’ Labello zie je deze variant niet op je lippen zitten, hij laat een onzichtbaar laagje achter. Dat geeft trouwens best een raar gevoel wanneer je hem opbrengt. Doordat je de lippenbalsem niet voelt zitten, wil je precies blijven smeren…apart gevoel.

Toch hou ik van deze lipbalsem. Hij doet zijn werk perfect en mijn lippen voelen net iets meer beschermd aan. Tip: deze lippenbalsem kun je supermakkelijk onder een lipstick gebruiken. In tegenstelling tot andere lippenbalsems laat deze geen vettig laagje achter.

Handcrème

En dan tot slot mijn favoriet van de 3: de handcrème met Macadamia notenolie. Deze crème belooft uitdroging tegen te gaan en de handen + nagelriemen goed te verzorgen. Ik kan alleen maar zeggen dat deze handcrème zijn werk perfect doet. De textuur ligt een beetje tussen de twee. Niet te dun en ook geen superdikke substantie. Het smeert makkelijk uit, je hebt niet veel nodig en het droogt vrij snel.

Nivea44

Zoals je kan lezen, stelt Nivea mij ook deze keer niet teleur. Vooral de lippenbalsem en de handcrème zijn twee nieuwe favorieten van me!

6 gedachtes over “Beauty | 3x Nivea

Geef een reactie

