Hello May! (+ nieuwe lay-out)

Hello(4)

Amai wat gaat de tijd snel..We zijn al mei! Wat ook wil zeggen dat de examens steeds dichterbij komen, pfu. Als ik even wil ontstressen ga ik naar buiten en kan ik er echt van genieten om foto’s te maken van de dingen rondom mij. Hier enkele voorbeeldjes van de foto’s die ik onlangs maakte:

may1

may2

may3

may4

may5

may6

In april hebben we prachtig weer gehad en hopelijk deze maand ook! Als je meer van zulke foto’s wil zien, kan je me altijd volgen op instagram.

P.s. Na mijn examens zou ik Beyoutifool helemaal willen personaliseren maar ik wou in tussentijd toch al eens iets anders. Misschien is het je opgevallen maar mijn blog heeft een nieuwe lay-out! Het past veel meer bij mij en ook de foto’s komen nu beter tot hun recht, iets wat ik heel belangrijk vind!

Wat vind je ervan?

62 gedachtes over “Hello May! (+ nieuwe lay-out)

Geef een reactie

