BEAUTY | 7 producten die ik opnieuw zou kopen

Hey allemaal! Het is alweer even geleden. Mijn enige uitleg hiervoor is: deadlines deadlines en zei ik al euh deadlines?? Het semester loopt op het einde en alle taken moeten zo ongeveer binnen 2 weken af. Stress dus. Maar hoera het is vrijdag en dus maak ik even tijd voor mijn hobby: bloggen!

Beauty(1)

Er zijn zo van die producten die je blijft kopen en die je absoluut niet kan missen. Wel, ik heb er zo ook een paar. Vandaag toon ik 7 beauty-items die ik meteen opnieuw zou kopen.

Catrice | All matt foundation: Dit is voor mij de perfecte foundation van het moment. Ik zit zelfs al aan mijn tweede flesje intussen. Ik geloof dat hij rond de €6 kost, wat hem dus heel budget maakt.

IMG_1176bis

Max Factor | Clump Defy: Dit is intussen ook al mijn tweede exemplaar. Ik heb erg korte en rechte wimpers maar deze mascara geeft mijn wimpers een heel mooi effect. Niet over the top of superdrama maar net voldoende. Ik vind het borsteltje ook erg fijn werken.

IMG_1182bis

Taft | Volume poeder: Met mijn dun en weinig haar kan ik niet zoveel aanvangen. Gelukkig kan dit product mijn haar toch wat extra volume geven. Je hebt er niet veel van nodig en het werkt prima!

IMG_1166bis

Catrice | Velvet finish concealer: Hier schreef ik onlangs een review over. Ik ben er gewoon erg tevreden van dus ik zou hem zeker opnieuw kopen.

IMG_1193bis

Essence | I love stage eyeshadow base: Omdat ik de eyeshadow base van Too Faced net iets te duur vond, koos ik voor deze budgetvariant. Ik gebruik deze ongeveer een jaartje en hij is nu pas bijna op. Opnieuw een erg zuinig product. Hij werkt voor mij niet supersupergoed maar voldoende dus ja, ik zou deze ook wel opnieuw kopen.

IMG_1173bis

E.L.F. | Contourblush en bronzingpoeder: PAN-allert (de beautybloggers onder ons gaan even ‘wild’). De blush gebruik ik elke dag en ik vind hem gewoon perfect staan voor een alledaagse look. Ik ben ook al even gaan experimenteren met de bronzer en ook die is van goede kwaliteit. Voor €4 heb je gewoon twee poeders!

IMG_1195bis

IMG_1200bis

Catrice | Eyebrow set: Ook hierover schreef ik eerder al een review. (Pssst ook hier weer de pan geraakt!)

IMG_1168bis

IMG_1170bis

 

Ziezo! Dit waren 7 producten die als ze leeg zijn, ik zeker opnieuw zal kopen. Zitten er favorieten van jou tussen?

30 gedachtes over “BEAUTY | 7 producten die ik opnieuw zou kopen

  1. Dat zien er allemaal goede producten uit! De Catrice All matt foundation heb ik ook al een hele tijd in mijn bezit en ben er super tevreden mee 🙂

  2. Die primer van Essence gebruikte ik vroeger ook heel veel maar tegenwoordig grijp ik meer naar mijn MAC Painterly. Die blush/bronzer van ELF heb ik ook! De blush is inderdaad heel mooi!

  3. Dat wenkbrauwkitje is bij mijn bijna helemaal OP ! Ik gebruik de laatste jaren niks anders voor mijn wenkbrauwen en ik vind het een prachtig voorbeeld dat goede producten helemaal niet duur hoeven te zijn. Verder vind ik dat contourpalette van ELF geweldig, vooral de contourkleur is enorm gepigmenteerd ! 😀

  4. De eyebrow set van Catrice wil ik ook altijd nog eens proberen. Maar iedere keer als ik in de winkel sta en de kleuren bekijk, heb ik het idee dat ze zo donker zijn.

  5. Oeh, die volume poeder maakt me wel nieuwsgierig! Fijn haar suckt inderdaad, dus wie weet helpt het mij ook wel ^^

    De matt foundation lijkt trouwens echt wel goed, helaas krijg ik van de meeste producten echt uitslag en irritatie 😦

    x Aurélie

Geef een reactie

