No Words Tag

Hey iedereen! Begin van een nieuwe week en ik start meteen met het invullen van een leuke tag. Een paar dagen geleden werd ik genomineerd door Suzanne om de ‘No Words Tag’ in te vullen. Het is een tag die ze samen met Diana heeft opgesteld en je mag de vragen enkel beantwoorden met een foto. Foto’s maken doe ik heel erg graag dus ik vul dan ook met veel plezier deze tag in!

thelilypadspa.com

Wat is de mooiste plek op aarde waar jij ooit bent geweest?

Fotor0113200756

Waar gaat jouw eerst volgende reis naar toe?

___(1)

Wat is jou favoriete seizoen?

n2014-09-15 18.54.43

Wat doe je het liefst in het weekend?

Elle

Wat was de mooiste dag in je leven?

TAG13

wat is jou lievelingseten?

Choco

Wat is jou lievelingskledingstuk?

Coat

Wat is jou lievelingsgadget?

Canon

Waar word je gelukkig van?

happy

Wat vind je het leukste aan bloggen?

f o r  a l l  a g e s

Ziezo! Ik vond dit een toffe tag om in te vullen maar wel niet altijd even gemakkelijk, pfoe! Ik wou per se de tag invullen met foto’s van mezelf en geen andere bronnen gebruiken. De vraag ‘Wat is de mooiste dag uit jouw leven’ vond ik het allermoeilijkst. Ik kan me niet echt 1 specifieke dag voor de geest halen dus ik heb er maar gewoon een heel leuke dag uitgekozen die het snelst bij me opkwam!

Ik wil Suzanne en Diana nog eens bedanken voor de nominatie en volgens de regels moet ik nu ook 3 personen nomineren: Michaela, Anke en Vanessa. Ik ben benieuwd naar jullie foto’s 🙂

44 gedachtes over “No Words Tag

Geef een reactie

