NAILS | To the nude mood

Het is weer tijd voor een review! Even geleden voegde Catrice een aantal Nude lakjes toe aan zijn collectie. Zelf heb ik vooral rode en roze lakjes maar zo een ‘deftig’ nude kleurtje ontbrak nog. Het perfecte excuus om me zonder schuldgevoelens dit nieuwe lakje aan te schaffen: 05 To the nude mood

Catrice

Op de site van Catrice zag ik dat er in totaal 8 kleurtjes zijn in deze ‘nude collectie’. Er is 1 topcoat, 2 lakjes met een satijnen glans en dan nog 5 lakjes met een matte finish. In het Kruidvat waar ik ging, was er niet zoveel keuze meer en uiteindelijk nam ik nummertje 5 mee. Het is een taupe kleur met een blauwpaarse schijn en heeft een matte finish. Als je goed kijkt, zie je op de foto’s die blauwpaarse glinstertjes terugkomen.

IMG_1108bis

IMG_1132bis

Mijn nagels zijn niet zo euh.. ‘presentabel’ en al zeker niet met de stress van de laatste tijd (deadlines/taken/..= nagelbijter alert) maar een nagellak review zonder ‘swatch’ is eigenlijk als een café zonder bier, vind ik persoonlijk. Dus bij deze: het kleurtje op mijn nagels.

IMG_1153bis

En wat denk ik nu van dit lakje? Het is een mooie kleur en zeker die speciale schijn geeft er iets extra aan. Met nude kleurtjes kun je niet snel iets misdoen. Ze geven een verzorgde uitstraling zonder al te veel op te vallen. En hoewel ik wist dat deze nagellak een matte finish heeft, had ik bij dit kleurtje een glanzend effect toch wat mooier gevonden. Verder droogt het lakje enorm snel! Binnen de minuut is het absoluut opgedroogd dus best niet te lang treuzelen met lakken. De beste dekking bekwam ik na 2 laagjes.

IMG_1112bis

Eindconclusie: Niet meteen het spannendste lakje uit mijn collectie maar ik vind wel een leuke toevoeging. Voor wie een matte nude kleur zoekt, kan ik deze aanbevelen. Verder droogt dit lakje erg snel + hij is erg budget (€2,89).

30 gedachtes over “NAILS | To the nude mood

  1. Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben nog niet overtuigd door de matte nagellakjes… Zelf heb ik persoonlijk een mooie glanzende nagellakkleur 🙂 Op dit moment ben ik wél helemaal into the nudes! Liefs

Geef een reactie

