Om te hebben | Van eigen bodem

Hallo allemaal! Terwijl ik deze post aan het typen ben, lig ik ziek in bed. De stress en oververmoeidheid van de laatste weken hebben duidelijk hun tol geëist. Ik voelde me al een paar dagen wat minder maar gisteren wou ik per se nog een communicatiecongres meepikken (wat overigens een heel leuke belevenis was!). Nu besef ik dat ik er misschien beter aan had gedaan om die dag al wat uit te zieken in bed want nu heb ik er dubbel en dik van.. niet leuk 😦 Maar bon genoeg geklaagd, ziek zijn heeft ook zo zijn voordelen. Nu mag ik bijvoorbeeld zonder excuus lekker een ganse dag in bed vertoeven.

Ik merk dat er de laatste tijd meer en meer leuke Belgische webshops uit de grond schieten. Ik liet mijn oog vallen op 4 hippe Belgische merken/shops die ik heel graag met jullie deel.

Om te hebben(1)

Laten we beginnen met Clouds of Fashion, een winkel die zowel online als in Antwerpen te vinden is. Je vindt er van allerlei soorten hippe accessoires, kledij en zelfs schoenen. Ik ben vooral fan van de handtassen!

Een tweede webshop die zeker een bezoekje waard is, is Wander & Co. Ze hebben er zulke leuke dingen voor in huis! Ook al woon ik nog niet alleen, ik heb alvast een mooie wishlist klaarstaan bij deze webshop. Je vindt er decoratie items, mooie kaarten en zelfs juwelen. Check die oorstekertjes in mijn collage, ik vind ze zo mooi!

Het derde merk dat ik uitkoos, is Sternum. Ik vind die naam stiekem zo leuk gekozen, hihi! Zoals je waarschijnlijk al weet ben ik helemaal into ‘minimal’ dus deze kettingen zijn echt mijn ding. Je vindt er prachtige handgemaakte juwelen in zowel zilver-, koper- en goudkleur. Op de website staat er trouwens een supermooie artistieke video waarin je de juwelen kan zien, echt knap!

En last but not least: WOLK. Voor unieke en 3D geprinte juwelen moet je bij hen zijn. Zoals ik al zei, vind ik minimal juwelen heel mooi dus het is dan ook geen wonder dat de geometrische vormen van hun creaties me zeker bekoren!

 

Hieronder maakte ik een collage van al de items die momenteel op mijn wishlist staan:

 

Untitled design(2)

Eerste rij

Ananas Clutch – Clouds of Fashion

Oorstekertjes ‘Eye’ – Wanderandco

Basic 4 Zilverkleurig – WOLK

Tweede rij

Tetris Copper – Sternum

Blue Pearl Bag – Clouds of Fashion

Triangle schaal in oudroze – Wanderandco

Derde rij

Set theelichthoudertjes met gouden motief – Wanderandco

V Aluminium –  Sternum

Leather Pink Wallet – Clouds of Fashion

 

Nieuwsgierig geworden naar deze merken? Check dan zeker eens hun website:

Clouds of FashionSternumWanderandcoWolk

 

Wat vind jij het leukste item uit mijn collage?

30 gedachtes over “Om te hebben | Van eigen bodem

  1. Wat leuk dat je dit met ons deelt! Ik kende al deze webshops nog niet, maar ik ga zeker eens een kijkje nemen 😀 Hopelijk voel je je snel weer beter!!

  2. Zo fijn dat COF een webshop heeft, hoewel ik het eigenlijk toch nét iets leuker vind om de kleren zelf te passen. Ga binnenkort dan maar eens een tripje richting Antwerpen plannen 🙂 zag op Facebook dat ze hun hele winkel vernieuwd hebben, dus ben erg benieuwd!

  3. De eerste 2 shops kende ik al en echt grote fan van wander&co. De laatste 2 zijn nieuw voor me. Maar aan je favorieten te zijn moet ik ze duidelijk snel nog eens alle vier bezoeken 😀 Hopelijk ben je ondertussen al wat beter. In bed luieren is inderdaad wel leuk, maar is toch leuker als we in ons nopjes zijn ^^

    x Aurélie

Geef een reactie

