Summer proof | Daily Shower Scrub

De voorbije dagen hebben we al eventjes van de zon mogen genieten en hoewel het nog net ietsje te koud is voor een kleedje, lijkt het me toch het ideale moment om de ‘leggs’ al summerproof te maken.

to end all parties

Mooie verzorgde benen beginnen bij scrubben! Tot nu gebruikte ik een kokos scrub van Kruidvat die perfect werkte maar die net iets te ‘hard’ was om elke dag te gebruiken. Bij Action zag ik deze Daily Scrub van Dove staan en ik was best benieuwd (hij rook alvast heel lekker).

IMG_0923dup

Het is een ‘bodylotion-achtige’ subtstantie met heel fijne scrubdeeltjes in. De geur is heel herkenbaar voor Dove maar kan me zeker bekoren. En omdat de deeltjes zo klein zijn, is deze scrub voor elk huidtype geschikt en perfect voor dagelijks gebruik. Het is de bedoeling dat je de scrub tijdens het douchen met ronddraaiende bewegingen aanbrengt en daarna gewoon mooi afspoelt.

IMG_0934dup

In deze scrub zit 1/4 hydraterende crème en dat heb ik ook degelijk gemerkt. Waar bij andere scrubs je huid meteen uitgedroogd is na gebruik, is bij deze scrub je huid lekker zacht en is een voedende bodybutter of lotion nadien eigenlijk overbodig.

IMG_0904dup

Ikzelf gebruik deze Exfoliating scrub niet dagelijks maar door de fijne korrels kan dat zeker. Hij heeft een lekkere geur én je huid voelt lekker zacht aan. Wat wil je nog meer? Ik ben alvast fan!

Wat is jouw favoriete scrub?

20 gedachtes over “Summer proof | Daily Shower Scrub

Geef een reactie

