Favorites ♥: To watch (update)

Hey allemaal! Het bloggen hervatten was precies makkelijker gezegd dan gedaan want door allerlei schooltaakjes is er alweer niets van in huis gekomen. Maar ik doe mijn best om wekelijks iets te posten, yay! Naast het vele schoolwerk ontspan ik ook wel graag eens met een goede serie. Vandaag toon ik graag mijn favoriete series van dit moment!

series3

Breaking Bad

Een serie die iedereen waarschijnlijk al lang kent maar die ooh zo goed is! Ik ben eigenlijk een beetje het omgekeerde van een hipster: ik vind dingen cool wanneer de hype al lang voorbij is haha. In het begin voelde ik me niet meteen aangetrokken tot deze serie tot wanneer ik deze een paar weken geleden voor het eerst een kans gaf. Ik ben iemand die moeilijk zijn volledige aandacht een uur bij een serie kan houden, zonder tezelfdertijd met mijn smartphone bezig te zijn (lees: instagram- en pinterestverslaafd, aangenaam!). Maar na een paar episodes was ik toch helemaal mee in het verhaal. Omdat velen de serie al kennen, heb ik niet de officiële trailer hieronder gezet maar eentje van ‘honest trailers’ = Altijd fun om te zien!

*****

Pretty Little Liars

Ja I know cliché maar ik blijf het kijken. Waarom? Omdat ik na al die afleveringen eindelijk wel eens wil weten wie “A” is, DUH! #stillwaiting

pll

 Bron: Tumblr

*****

The Fall

And last but not least: The Fall. Deze serie kijk ik pas sinds gisteren en heb dus nog maar 2 afleveringen gezien maar ik moet zeggen: deze serie bevalt mij goed. Intussen zijn hier al 2 seizoenen van gemaakt maar door het kleine aantal episodes, zal ik er snel ‘doorheen zitten’.  Detectives kunnen me altijd wel boeien en met Jamie Dornan in één van de hoofdrollen blijft mijn smartphone al zéker langs de kant (hashtag cute guy alert). Vind je net zoals mij MrGrey toch wel een hete brok, check dan zeker deze serie eens. En anders eigenlijk ook want deze serie is toch wel van een zeker niveau met een goede portie spanning.

Benieuwd geworden? Hier heb ik de trailer voor jullie:

*****

Ziezo dit zijn de 3 series waar ik momenteel naar kijk en ik ben er wel even zoet mee! Maar ik sta altijd open om nieuwe series te leren kennen dus: wat is jouw favoriete serie van dit moment? Laat het gerust weten in de comments!

P.s. Ik probeer wekelijks te bloggen maar voor meer foto’s kan je me steeds volgen op Instagram 🙂
17 gedachtes over “Favorites ♥: To watch (update)

  1. The Fall staat ook hoog op m’n lijstje! Maar een échte aanrader is True Detective. Echt de beste serie die ik ooit heb gezien. Het is even doorbijten want aan het begin gaat het best traag, maar het wordt zó goed. En Orphan Black is ook een toppertje 🙂

  2. Leuke series! Aan Breaking Bad moet ik ook echt dringend beginnen. En wat betreft PLL, ik heb het opgegeven, in seizoen 10 zullen we nog steeds niet weten wie A nu echt is denk ik haha! Liefs x

  3. PLL wil ik eigenlijk graag zien! Iedereen heeft het erover maar ik heb nog nooit een aflevering gezien. Ik ben wel bang dat ik dan minder aan mijn huiswerk ga zitten ;p

  4. ‘Hete brok’ lol, ken Mr. Dornan enkel van Once upon a time – daar was hij ook al een hevige jager. Momenteel kijk ik enkel naar de komische series Brooklyn Nine-Nine en The mindy project Oh en Gotham.

Geef een reactie

