These boots are made for walking

img_0726bis

Herfst: het is weer tijd om de ‘boots’ boven te halen! Sinds vorige winter ben ik verliefd geworden op de “chelsea boots”. Op hakken lopen is voor mij geen optie aangezien ik een probleempje heb met mijn knieën. Dus de chelsea boots (zonder hak) is echt dé trend voor mij. Platte schoenen die je eindeloos kan combineren, check! Ik moet toegeven dat ik er al een lange tijd naar op zoek ben. Ik zag ze niet in zoveel winkels tenzij online (maar aangezien ik een schoen echt moet passen, was dat niet bepaald een optie voor mij). Ook dit jaar zag ik niet zoveel varianten (ofwel was de kleur niet goed ofwel was het model niet mijn smaak) en ik had de hoop dan ook al een klein beetje opgegeven. Toen ik plots dit paar zag! Zwarte chelsea boots met een gouden rekker. Ik had ze op internet al eens gezien met een zilveren rekker maar deze vond ik véél mooier. Die glinsterende rekker geeft net iets meer aan de schoenen vind ik. Zoals ik al zei, kan je chelsea boots heel makkelijk combineren én ze lopen ook erg makkelijk. Ik ben alvast heel tevreden met mijn nieuw paar schoenen. Wat vind jij van Chelsea Boots?

img_0682

img_0695

img_0726img_0738

49 gedachtes over “These boots are made for walking

  1. Oh the chelsea boots, I love them! Vorig jaar kocht ik een zwart stoffen paar van La Redoute & onlangs toonde ik nog een lederen paar van Primark, fantastisch vind ik ze! Lopen perfect & zijn toch net wat stijlvoller dan Allstars ;p
    Mooie vondst!

  2. Superleuke botjes! 😀 Ik ben ook volledig om voor Chelsea boots! Door mijn pijnlijke knie probeer ik zo weinig mogelijk hakken te dragen, dus ik ben volleeeedig voor de lage botten! 😀 Ik vind het bij dit paar super leuk dat ze zo’n gouden randje hebben! 😀
    xo Noor

Geef een reactie

