Onder de douche met Treacle Moon

TGIF! Eindelijk tijd om te relaxen en jezelf even te verwennen met een goede douche. Met wat kan zoiets beter dan met een douchegel uit de heerlijke Treacle Moon collectie?

img_0461

Ik denk dat iedereen wel de leuke flesjes (ahum.. FLESSEN) van Treacle Moon kent. Toffe vormgeving en heerlijke geuren. Topcombinatie! Zelf nam ik voor het eerst een fles mee toen ik in Keulen was. Ik ben dol op de Duitse taal dus ik vond het stiekem leuk dat het tekstje in het Duits stond i.p.v. in het Engels, hihi!

img_0458

Treacle Moon heeft een uitgebreid assortiment geuren dus het was best moeilijk er eentje uit te kiezen. Ik was eerst van plan de citroenvariant mee te nemen (ik ben dol op citroen!) maar besloot toch nog even te ruiken aan deze “ginger” douchegel. Deze rook ook naar citroen maar had een veel ‘warmere’ geur. Perfect voor deze koude dagen dus de keuze was snel gemaakt!

img_0456

Treacle Moon staat bekend voor het niet testen op dieren en dat is zeker een pluspunt. Bij deze douchegel zat ook een testverpakking van de bijhorende bodylotion. En ik moet toegeven: die is zeker ook de moeite waard. Het is een semi-voedende crème voor een zachte huid.

img_0460

Mijn eindoordeel: De leuke fles trekt zeker de aandacht in je badkamer en bovendien is de geur heerlijk. Voor minder dan €5 krijg je een halve liter van dit lekkere spul. Ik ben alvast fan!

P.S. Ik bracht deze mee uit Keulen maar in België & Nederland is dit merk te koop bij Albert Heijn.

21 gedachtes over “Onder de douche met Treacle Moon

  1. Mmm, klinkt heerlijk! Ben best wel fan van die warme geuren tijdens de herfst, dus deze zou ik waarschijnlijk ook fijn vinden. Spijtig dat er geen AH in mijn buurt is!

Geef een reactie

