Nails: Hey, Nude!

Na al de outfitposts van de voorbije week vond ik het leuk nog eens een ‘simpele’ review te schrijven. Deze keer over een van mijn lievelingslakjes van het moment: Hey, Nude van Essence.

img_0329p

De “sparkle sand” nagellakjes zijn al een hele tijd een trend maar toch kocht ik pas onlangs een lakje met dit effect. Ik had het vorige winter al vaak bij anderen gezien en natuurlijk wou ik dit zelf ook eens uitproberen! Mijn oog viel op een leuk nude kleurtje van Essence.

img_0333

Het is een heel licht kleurtje, euhm ‘erg’ nude dus. Normaal gezien ben ik van mening dat 2 laagjes moeten volstaan en anders vind ik het maar niets. Bij deze moest ik er 3 aanbrengen maar het effect was zodanig leuk dat ik het er deze keer wel voor over had.

img_0330

img_0348

Het lakje geeft je nagels een ‘frosted’ uitstraling zonder al te veel op te vallen. Ik vind dat zanderig effect zo leuk, ik kan amper van mijn nagels blijven!  Het kostte  €1,69 en daarmee is het voor mij zeker en vast een budgettopper!

Heb jij al een (sparkle) sand nagellak in je bezit?

55 gedachtes over “Nails: Hey, Nude!

Geef een reactie

