My New Bag: Balenciaga look a like

Eigenlijk heb ik best weinig met tassen. Lees: ik zou niet meteen honderden euro’s neertellen voor een chique designertas. Gelukkig bestaan er dan webshops zoals My New Bag. Tassen van hoge kwaliteit voor een degelijke prijs. Ik vond er een look a like van de welbekende Balenciaga Bag.

img_0648x

Voor wie My New Bag nog niet kent: Deze webshop heeft een groot assortiment trendy tassen: van clutchen tot look a likes van bekende merktassen. Ik ben een fan van leren tassen en mijn oog viel meteen op de Balencia Bag.

img_0563

img_0565

De tas is van donkerbruin leer en is (zoals ik al zei) een look a like van de bekende Balenciaga bag. Er zit ook een extra hengsel bij om de tas schuin te dragen, altijd handig vind ik zelf. De tas is niet te groot en niet te klein, het perfecte formaat voor een handtas vind ik. Ook had ik tas erg snel in huis: binnen de drie dagen voor BelgiΓ«. En voor de Nederlanders onder jullie geldt zelfs: Voor 21.30 uur besteld, is morgen in huis.

Processed with VSCOcam with a5 preset

Processed with VSCOcam with a5 preset

Processed with VSCOcam with a5 preset

Leuk om weten: My New Bag heeft elke twee weken een nieuwe collectie en houdt ook geregeld leuke acties op facebook. Tassen addict? Hou dan zeker die fb pagina in de gaten! Voor diegenen die al iets leuks gezien hebben op de shop heb ik alvast een kortingscode van 10% : beyoutifool10

img_0560

Ik ben heel erg tevreden met mijn nieuwe tas maar wat is jouw favoriete tas?

 

53 gedachtes over “My New Bag: Balenciaga look a like

  1. wat een prachtige tas! ik ben verliefd πŸ™‚ mijn lievelingstas was mijn rebecca minkoff, maar na enkele maanden werd ze kapot en ik stuurde ze terug 😦 nu ben ik DE perfecte tas aan het zoeken. Bedankt voor de link en de kortingscode πŸ™‚

  2. Heel leuk! Mijn favoriete tas is een zwarte van Calvin Klein. Gebruik hem dagelijks als schooltas en m’n laptop past er ook nog eens in! 3 jaar geleden gekocht in Batavia Stad met flinke korting πŸ™‚

  3. Prachtig! Ik heb ooit zo eentje in het zwart gehad, volgens mij van Primark.
    Nu draag ik een Bayswater model van zwart leer… Mulberry look-a-like dus.
    En als ik niet veel mee hoef te slepen draag ik een klein tasje van Supertrash.

Geef een reactie

