OOTD: Keep it simple!

Hallo iedereen! Het is alweer even geleden maar ik blijf het gigantisch druk hebben met school. Gelukkig is het deze week herfstvakantie en heb ik weer even tijd voor mijn hobby: bloggen! Ik mocht onlangs een paar items uitkiezen van Sans-Online, een toffe webshop met een ruime keuze aan dameskleding. Ik zocht er een paar leuke stukken uit, waaronder ook van Vero Moda, en zocht weer een slachtoffer om fotograaf te spelen voor mijn foto’s. Benieuwd naar mijn outfit?

img_0596

Zoals je misschien al wist, ben ik momenteel fan van de ‘minimal’ trend. Alles basic, simpel en kleuren zoals wit, grijs en zwart. Het eerste item dat ik bij Sans-online bestelde was een simpel zwart vestje. Ik vind het een leuk kledingstuk om met vanalles te combineren.

img_0599

img_0601

Om nog een beetje kleur toe te voegen aan mijn outfits, koos ik ook nog een leuk sjaaltje.

img_0624

img_0612

Ziezo dit waren mijn nieuwe aanwinsten. Als je ook opzoek bent naar kledij van VeroModa, Villa, Esprit of andere bekende merken dan kan ik je SansOnline zeker aanbevelen. Je krijgt een snelle service en ze hebben echt een groot aanbod. Ik heb me intussen ook nog een ander shirt besteld en ook dat had ik erg snel in huis.

P.S. Thanks aan mijn vriend om de fotograaf van dienst te willen zijn!

Wat vind jij van mijn outfitfoto’s?

48 gedachtes over “OOTD: Keep it simple!

  1. wow wat een leuke outfit!! En leuke foto’s!!! Wat tof dat je vriend foto’s ging maken! ๐Ÿ™‚ handig zo’n vriend… ๐Ÿ˜› Ik vraag ook vaak aan mijn vriend of hij foto’s van mij wilde maken! ๐Ÿ˜› . Je ziet er ook erg mooi uit op de foto!! ๐Ÿ™‚ mooie kleding style heb je ๐Ÿ˜‰ x

Geef een reactie

