Outfit of the day: Pull Miss Etam

Brr het is al behoorlijk koud aan het worden.. echt herfstweer! Tijd voor opzoek te gaan naar dikke pulls en cosy truien. Vandaag toon ik je mijn outfit of the day met mijn nieuwe Miss Etam pull.

img_0319

Tijdens het opruimen van mijn kleerkast kwam ik erachter dat het tijd was eens wat nieuwe pulls aan te schaffen. Bij een van mijn vele internet-namiddagjes viel mijn oog op deze leuke vest van Miss Etam.
Als Belg, kende ik Etam enkel als lingeriemerk. Maar blijkbaar hebben ze in Nederland ook een shop onder de naam Miss Etam waar ze ook kledij en schoenen verkopen. Ik vond het persoonlijk een heel handige webshop want je vindt er heel makkelijk iets voor jouw figuur. Ik vind ze een heel breed aanbod hebben. Ze denken zowel aan de kleine als grote mensen. Maar ook aan de smalle en de iets bredere figuurtjes.. Je vindt er ook een pagina waar je overzichtjes kan zien van ‘complete’ outfits. Iets wat ik zelf wel handig vind, aangezien ik soms echt niet weet hoe ik bepaalde zaken moet gaan combineren.
En handig voor de “Belgen” om weten: hoewel dit een Nederlandse webshop is, kreeg ik mijn bestelling supersnel thuis bezorgd!

En dan nu mijn nieuwe aanwinst.. tadaa! Ik ben totaal niet gewoon om voor de camera te staan en dat zie je wel. Maar hey, het gaat om de pull he! (Door het regenweer kon ik helaas geen outfitfoto’s buiten maken en was mijn kamer de locatie van dienst.)

CollColll

Zoals je ziet, kun je de pull zowel dicht als open dragen. Het riempje is er heel makkelijk van te halen (maar ik ben dat natuurlijk vergeten zoals je ziet op de 2e rij foto’s *amateur*). Ik vind de print heel mooi en de stof voelt lekker zacht en warm aan. Deze wordt absoluut mijn beste vriend tijdens de koudere dagen.

Btw bedankt aan mijn lieve zus om foto’s te nemen 😉

10723864_776688919057352_962683261_n

Kende jij Miss Etam al?

41 gedachtes over “Outfit of the day: Pull Miss Etam

Geef een reactie

